کد خبر:36774
پ

وحید امیری در آستانه از دست دادن جام جهانی 2022

وحید امیری بازیکن خوش اخلاق پرسپولیس، که تازه از بند مصدومیت خلاص شده بود روز گذشته به ناچار به جای سعید آقایی مصدوم به بازی رفت و در دقایق پایانی با مصدومیت شدید از ناحیه کمر، مواجه شد و مجبور به ترک زمین شد.   وحید امیری در آستانه از دست دادن جام جهانی 2022 […]

وحید امیری بازیکن خوش اخلاق پرسپولیس، که تازه از بند مصدومیت خلاص شده بود روز گذشته به ناچار به جای سعید آقایی مصدوم به بازی رفت و در دقایق پایانی با مصدومیت شدید از ناحیه کمر، مواجه شد و مجبور به ترک زمین شد.

 

وحید امیری در آستانه از دست دادن جام جهانی 2022

وحید امیری در آستانه از دست دادن جام جهانی 2022

شدت مصدومیت امیری به حدی بوده که ظاهراً به وی مجوز پرواز داده نشد و این بازیکن با آمبولانس از اصفهان به تهران بازگشته است. بر طبق شنیده ها، وحید امیری تا ساعتی دیگر تحت عمل جراحی دیسک کمر قرار می‌گیرد و فصل برای این بازیکن به پایان رسید. امیری تقریبا نیمی از بازی‌های فصل آینده را هم در اختیار پرسپولیس نیست و اگر وضعیت بهبود این بازیکن طول بکشد، جام جهانی را هم از دست خواهد داد.

با توجه به اینکه تیم ملی در مسیر آماده سازی جام جهانی 2022 قرار دارد، به نظر می رسد رویای جام جهانی برای وحید امیری رنگ باخته است چرا که تا زمان بهبودی امیری و بازگشتش به میدان، بدون شک اسکوچیچ مهره جایگزین وی را پیدا کرده و از او در بازیهای دوستانه تیم ملی در مسیر جام جهانی استفاده خواهد کرد.

 

امیری که روزگاری به توان بدنی بالا و دوندگی بی امانش در زمین حتی با وجود سن و سال نسبتاً بالایش مشهور بود، در یک ماه اخیر با مصدومیت های شدید و عجیبی مواجه شده که در 5 سال گذشته سراغ نداریم این بازیکن با این تیپ دوری از میادین مواجه شده باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید