کد خبر:15324
پ

وحشت محمود فکری از 6 تایی شدن در دربی و دستور حذف کری خوانی برای پرسپولیسی ها

در حالی که از روز گذشته فضای کری خوانی شدیدی بین بازیکنان استقلال و پرسپولیس پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا شکل گرفته بود، محمود فکری سرمربی استقلال به قضیه ورود کرد و مانع از انتشار استوری و پست هایمشابه توسط بازیکنان استقلال شد و از بازیکنانی که استوری های تحقیرکننده ای علیه پرسپولیس منتشر […]

در حالی که از روز گذشته فضای کری خوانی شدیدی بین بازیکنان استقلال و پرسپولیس پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا شکل گرفته بود، محمود فکری سرمربی استقلال به قضیه ورود کرد و مانع از انتشار استوری و پست هایمشابه توسط بازیکنان استقلال شد و از بازیکنانی که استوری های تحقیرکننده ای علیه پرسپولیس منتشر کرده بودند خواست تا استوری های مذکور را پاک کنند و به فضای تنش بین دو تیم دامن نزنند.

 

وحشت محمود فکری از 6 تایی شدن در دربی و دستور حذف کری خوانی برای پرسپولیسی ها

فکری به این موضوع نیز بسنده نکرد و در مقام دلجویی از پرسپولیسی ها برآمد و با انتشار متنی، از نمایش پرسپولیس در فینال آسیا تعریف و تمجید کرد تا مشخص شود او به شدت از انگیزه مضاعف بازیکنان پرسپولیس برای دربی پیش رو برای شکست دادن استقلال وحشت کرده و با این قبیل اقدامات سعی در خاموش کردن آتشی را دارد که قطعاً استقلال ضعیف این روزها، تاوان سنگینی بابتش در دربی خواهد داد و 6 تایی شدن این تیم در مقابل پرسپولیس قدرتمند و با انگیزه مضاعف، دور از ذهن به نظر نمی رسد.

این موضوع زمانی بیشتر نمود پیدا می کند که احمد نوراللهی کاپیتان دوم پرسپولیس نیز پس از فعل و انفعالات شب گذشته بین برخی بازیکنان دو تیم مدعی شد، روز رویارویی با بعضی ها نزدیک است و جواب آنها را در زمین خواهند داد که این تهدید نوراللهی خود نشان دهنده انگیزه بالای بازیکنان پرسپولیس زخم خورده برای شکست دادن استقلال در دربی دارد تا مرهمی بر ناراحتی هواداران این تیم پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد.

 

هر چه که هست، فکری خود به خوبی می داند که در دربی بازنده است و از حالا سعی دارد تا از افزایش انگیزه بازیکنان پرسپولیس برای آن دیدار حساس جلوگیری کند چرا که باخت سنگین استقلال در دربی به منزله اخراج فکری از استقلال هم خواهد بود و او تمام تمهیدات ممکن برای عبور از این بازی سخت را از حالا به کار گرفته است.

 

پی نوشت: در حال حاضر استقلال با 3 بازی بیشتر با 4 امتیاز بیشتر از پرسپولیس در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد که اگر پرسپولیس هر 3 بازی عقب افتاده خود را تا دربی با موفقیت پشت سر بگذارد، با 5 امتیاز فاصله امتیازی بیشتر نسبت به استقلال و بدون استرس وارد بازی حساس دربی خواهد شد و فکری به خوبی تبعات شگست احتمالی اش در دربی را می داند.

دیدگاه کاربران 21 دیدگاه
  • Amirhossein 20 دسامبر 2020 / 5:12 ب.ظ

    لنگی بد بخت حالا که از بالا و پایین سوختی برو کنج سوراخت بشین این قدر هم چرت و پرت نباف به هم. باختید قبول کنید دیگه حالا میان میگن طرفدارای استقلال طرفدار اجنبی بودن و اینا ، عزیزان بدانید و اگاه باشید که اولین کسایی که در تاریخ ایران پرچم اجنبی رو بردن بالا همین لنگیای پاره بودن اونم توی سال ۱۹۹۲ فینال اسیا سند و مدرکشم موجوده

  • قرمز سرورته 20 دسامبر 2020 / 4:05 ب.ظ

    من موندم این کیسه کشا با چه رویی صحبت میکنند
    اخه بدبختها شما به فکر تیمتون باشید
    ۴ساله زیرمونین
    از لیگ برتر تا جام حذفی تو این ۴سال اخیر همرو درو کردیم
    زمانی که شما قهرمان آسیا شدید تعداد تیمها چندتا بود؟
    اصلا اعتبار داشت خخخ
    کیسه کشا قرمز سرورتونه
    ۴و ۶ و ۱۰دقیقه و ……اوههه
    حیف اونهمه هزینه ای که واسه تیم لش شما انجام میدن
    دو تا فینال بادستهای خالی رفتیم واسه ما شاهکاره.
    کیسه کشا اخلاق رو هم زیر پا گذاشتن به جای اینکه تو چنین بازی هایی نگاه ملی داشته باشند از النصری ها اویزون شدن تا بهترین مهاجم تیم رو محروم کنند.
    شما هم فوتبال رو باختید هم اخلاق رو
    اجنبی های کیسه کش

  • منصور 20 دسامبر 2020 / 3:26 ب.ظ

    اینکه تمی استقلال(تاج)قشنگ باز ی قبول دارم ولی خدایش لنگی چه به شش تایی.نکنه یادتون رفته چند ماه پیش شش تایی شدین لنگی حقیر

  • تاج کبیر 20 دسامبر 2020 / 2:56 ب.ظ

    آقا گوه خوری زیادی کرده از سوزش فینال آسیاس

  • نریمان 20 دسامبر 2020 / 1:18 ب.ظ

    مطمئنی سالمی داداش؟بیام ببرمت روانپزشک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید