کد خبر:24299
پ

وحشت غولهای آسیا از خط حمله ویرانگر استقلال | 11 گل در سه بازی

استقلال در سومین بازی مرحله گروهی خود مقابل الدحیل تن به شکست 4 بر 3 داد اما این نتیجه چیزی از ارزش کار بازیکنان استقلال و کادر فنی این تیم کم نمی کند چرا که تنها اشتباهات فردی مسعود ریگی و مرادمند بود که موجب رقم خوردن این نتیجه شد وگرنه آبی ها در فاز […]

استقلال در سومین بازی مرحله گروهی خود مقابل الدحیل تن به شکست 4 بر 3 داد اما این نتیجه چیزی از ارزش کار بازیکنان استقلال و کادر فنی این تیم کم نمی کند چرا که تنها اشتباهات فردی مسعود ریگی و مرادمند بود که موجب رقم خوردن این نتیجه شد وگرنه آبی ها در فاز هجومی لاز هم خطرناک ظاخر شدند و به جز سه گلی که به ثمر رساند، بارها و بارها با حربه های مختلف توانست دفاع الدحیل را باز کند.

 

وحشت غولهای آسیا از خط حمله ویرانگر آبی

وحشت غولهای آسیا از خط حمله ویرانگر آبی

شاید تنها اشتباه کادر فنی و بازیکنان استقلال در این بازی در دقایق پایانی رقم خورد که به جای آرام کردن بازی، بی مهابا به سمت دروازه الدحیل حمله کردند و همان توپی که قرار بود به گل چهارم استقلال تبدیل شود، در برگشت به گل چهارم الدحیل تبدیل شد. استقلال با تساوی هم راضی از این دیدار حساس خارج می شد اما طمع بازیکنان این تیم و بی تجربگی آنها در سرعت دادن به بازی در دقایق پایانی و آزاد گذاشتن بازیکنان خطرناک این تیم باعث شد عملکرد خوب استقلال در نیمه دوم بر باد برود.

 

الدحیل نشان داد تیم قدرتمندی در دفاع نیست و استقلال با برنامه بهتر در دفاع و تمرکز بیشتر در زدن ضربات آخر می تواند ساختار دفاعی الدحیل را فرو بریزد و در صورت عدم تکرار اشتباهات ویرانگر بازیکنانش در خط دفاع، با نتیجه ای پرگل می تواند الدحیل را شکست دهد.

کادر فنی جاه طلب استقلال که مثل دوران استراماچونی بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرتر داده توانیته از تیم مریض چند ماه قبل محمود فکری یک غول خشمگین در آسیا بسازد که هر خط دفاعی را تسلیم می کند.

بدون شک هواداران استقلال امروز بابت شکست مقابل الدحیل ناراحت نیستند بلکه احتمالا ناراحتی آنها به خاطر از دست رفتن چند موقعیت خوب گلزنی و همچنین بازی ضعیف دو بازیکن تیمشان هستند که زمینه گلهای الدحیل را فراهم کردند.  آنها امروز بر خلاف چند ماه قبل با اتکا به دانس کادر فنی به آینذه تیمشان امیدوار هستند  و گله ای از مجیدی ندارند چرا که تیمی که تهاجمی و تماشاگرپسند بازی می کند، بعضا بهایش را نیز می پردازد و برد و باخت جزیی از فوتبال است، مهم بازگشت استقلال به فلسفه اصلی بازی خود و گلزنی سریالی بازیکنان این تیم است.

هر چه که هست در این فصل از لیگ قهرمانان اسیا با توجه به نتایج به دست امده حتی اگر استقلال به عنوان تیم اول صعود نکند، قطعا یکی از تیمهای برتر دوم خواهد بود و با توجه به اینکه اول یا دوم شدن تفاوت زیادی در حریف بعدی تیمها نخواهد داشت و همه چیز به سانس منوط شده، کادر فنی استقلال از همین حالا می بایست به دنبال جذب یک هافبک دفاعی مقتدر، یک دفاع میانی با کیفیت باشد تا در مرحله بعدی که در شهریور ماه برگزار می شود، دچار مشکلاتی که امروز به خاطر کمبود بازیکن به جای ریگی و مرادمند تجربه کرد، نشود.

 

جدول گروه استقلال 2021

 

دیدگاه کاربران 6 دیدگاه
  • ناشناس 22 آوریل 2021 / 10:50 ق.ظ

    در خصوص خط دفاع و اینکه راحت گل میخوره هم حریفاش مشتاق دیدار باهاش هستن پس وحشتی نیست
    ترس زمانی اتفاق میفته که با قدرت حریفای قوی را ببری نه تیم بحران زده و ضعیف
    محک جدی الدحیل بود و اینکه دور برگشت الاهلی دور رفت نیست

  • استراماچونی 22 آوریل 2021 / 10:14 ق.ظ

    به نظر من در بازی برگشت با الدحیل نادری جای مراد مند باشه و میلبچ جلوی او در جناح چپ. سیاووش هم دفاع اخر غلامی هم دفاع راست جلو‌زن پشت غفوری. اینجوری تو حمله های ناگهانی جا نمی مونیم. مهدی پورم‌جای ریگی. کارهای ترکیبی فرشید و میلیچ و قایدی در جناح چپ ویران کنندست

  • ابی 22 آوریل 2021 / 9:50 ق.ظ

    تو چرا خفه نمیشی ناشناس بیوجود خیلی زر میزنیا

  • ناشناس 22 آوریل 2021 / 9:16 ق.ظ

    مگه نویسنده های پرسپولیس مثل آقای ابراهیم صدری کیسه رو تحلیل می‌کنه از اشتباه های وریا غفوری چهارده میلیارد گرفته هم باید خبر بگه حسام ملکی کیسه که حتی چهار تاییی شده بهش میگه غول وحشتناک ولی پرسپولیس 90 دقیقه تیم حریف رو تحت فشار قرار میده به مسائل دیگه ربط میده

  • ناشناس 22 آوریل 2021 / 8:47 ق.ظ

    چرا ضعف های کیسه رو برسی نمی کنی وقتی به پرسپولیس میرسه زیاد….. خوری می‌کنی چرا نمیگی کیسه چهار تاییی شده پرسپولیس بازی های رو می‌بره میگی سمت چپ اتوبانه سمت راست تونل ولی به کیسه میرسه میگی تیم وحشتناک آقای ادمین تو هم نظرات مخالفان کیسه رو ثبت کن

    • admin 22 آوریل 2021 / 9:02 ق.ظ

      در حین بازی دیشب مطلبی در خصوص خط دفاع کمدی استقلال منتشر شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید