کد خبر:14665
پ

واکنش کاپیتان ذوب آهن به اصرار مسئولین برای برگزاری بازی با پرسپولیس

قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن نسبت به اصرار مسئولین باشگاه پرسپولیس و همچنین سازمان لیگ برای برگزاری بازی با پرسپولیس ابراز تردید کرد. روز گذشته از ما تست گرفتند و امیدوارم اتفاقات جوری رقم بخورد که مسئولان قانع شوند بازی ما با پرسپولیس لغو شود. باور کنید فقط به خاطر منافع خودمان نمی‌گوییم و […]

قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن نسبت به اصرار مسئولین باشگاه پرسپولیس و همچنین سازمان لیگ برای برگزاری بازی با پرسپولیس ابراز تردید کرد.

روز گذشته از ما تست گرفتند و امیدوارم اتفاقات جوری رقم بخورد که مسئولان قانع شوند بازی ما با پرسپولیس لغو شود. باور کنید فقط به خاطر منافع خودمان نمی‌گوییم و نگران پرسپولیس هم هستیم چرا که فینال آسیا را در پیش دارند و به نوعی تیم ملی ما محسوب می‌شوند.

اگر خدای ناکرده چند بازیکن ناقل در زمین داشته باشیم و بازیکنان پرسپولیس درگیر شوند و فینال را از دست بدهند چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ واقعاً دلیل این همه اصرار به برگزاری بازی با پرسپولیس را نمی‌فهمم. به نظرم مسئولان فدراسیون باید در قوانین مربوط به کرونا تجدید نظر کنند و جوری نباشد که در هر شرایطی فقط به فکر برگزاری مسابقه باشند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • محمود 11 دسامبر 2020 / 10:35 ق.ظ

    احترام الکی به پرسپولیس نگذار آنهاجایی نمیروند که کوچترین ضرری برایشان داشته باشه.صادقانه فکر تیم خودت باش که الان دستور از بالا آمده که باید قربانی تیم حکومت شوید حالا برروید تونل افتخار برای این تیم بزنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید