کد خبر:17261
پ

واکنش میلیچ و وکیلش به خبر فسخ قرارداد با استقلال

داریو بوشیچ وکیل برانکو که به طور همزمان وکیل میلیچ هم هست به همراه این بازیکن، وانش های جالبی در خصوص جدایی و فسخ قرارداد میلیچ با استقلال مطرح کردند.   واکنش میلیچ و وکیلش به خبر فسخ قرارداد با استقلال میلیچ: اکنون زمان مناسبی برای مصاحبه کردن نیست، اما باید بگویم که با قلبی […]

داریو بوشیچ وکیل برانکو که به طور همزمان وکیل میلیچ هم هست به همراه این بازیکن، وانش های جالبی در خصوص جدایی و فسخ قرارداد میلیچ با استقلال مطرح کردند.

 

واکنش میلیچ و وکیلش به خبر فسخ قرارداد با استقلال

واکنش میلیچ و وکیلش به خبر فسخ قرارداد با استقلال

میلیچ:

اکنون زمان مناسبی برای مصاحبه کردن نیست، اما باید بگویم که با قلبی آکنده از درد و ناراحتی زیاد به خانه (کرواسی) بازمی‌گردم. همیشه به وظیفه‌ام عمل کرده‌ و به تیم استقلال و پیراهن این تیم، متعهد بوده‌ام.

🔹هافبک کروات آبی‌پوشان تهرانی درباره شایعاتی که در خصوص وی مطرح شده از جمله شایعه دوپینگش اظهار داشت: مردم هر کاری که دوست دارند، می‌توانند انجام دهند و رسانه‌ها هم می‌توانند چیزهای خوب و بدی بنویسند، اما من هیچگاه کار اشتباهی انجام نداده‌ و همیشه به خاطر باشگاه استقلال جنگیده‌ام.

🔹او با گفتن جمله «فقط استقلال» ترجیح داد بیشتر در خصوص شرایط کنونی‌اش صحبت نکند.

 

وکیل میلیچ:

داریو بوشیچ در خصوص وضعیت میلیچ اظهار داشت: هر بازیکنی که بیشتر از دو ماه قراردادش را دریافت نکرده باشد، می تواند در فیفا به حقش برسد و با توجه به مطالباتی که میلیچ از استقلال دارد این بازیکن می تواند با شکایت طلب خود را بگیرد.

🔹میلیچ به دنبال تمدید قراردادش با استقلال بود و منتظر بود تا قراردادش را تمدید کنند اما گویا تمایلی برای تمدید قرارداد او وجود نداشته و با این شرایط این بازیکن از استقلال جدا شد.

🔹 من شنیده ام که با نیمکت نشین کردن این بازیکن به دنبال پایین آوردن مبلغ قراردادش برای تمدید قرارداد بودند که به هر حال میلیچ از این شرایط ناراضی بوده و امروز ایران را ترک کرده است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ایران 13 ژانویه 2021 / 2:01 ب.ظ

    آقای میثم فراهانی خوب بلدید در مورد الاستقلال السعودیه همه چیز را ماسمالی کنید اصلا بحث چیز دیگری است یا نادان هستید یا خودتان را به نادانی میزنید برایتان متاسفیم دوپینگی را شبانه فراری دادند برای فرار از محرومیت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید