کد خبر:34024
پ

واکنش مدیرعامل سابق سایپا به حضورش در پرسپولیس

سردار باران چشمه، مجید صدری و رضا درویش سه گزینه نهایی مدیرعاملی پرسپولیس هستند.   رضا درویش ضمن تائید ارائه برنامه ش برای مدیرعاملی پرسپولیس گفت: در چند روز گذشته مذاکراتی با مدیران وزارت ورزش و آقای سجادی داشتیم / هنوز حضورم در باشگاه پرسپولیس نهایی نشده و منتظر تصمیم وزارت ورزش هستم / با […]

سردار باران چشمه، مجید صدری و رضا درویش سه گزینه نهایی مدیرعاملی پرسپولیس هستند.

 

رضا درویش ضمن تائید ارائه برنامه ش برای مدیرعاملی پرسپولیس گفت:

در چند روز گذشته مذاکراتی با مدیران وزارت ورزش و آقای سجادی داشتیم / هنوز حضورم در باشگاه پرسپولیس نهایی نشده و منتظر تصمیم وزارت ورزش هستم / با چند گزینه دیگر نیز مذاکره شده که همه دارای شانس هستند / ارتباط خوبی با پیشکسوتان پرسپولیس مخصوصا علی پروین دارم / اگر پیشنهاد شود و وزارت تکلیف کند حتما این پست را خواهم پذیرفت / حتما با یک برنامه جامع و کامل سعی خواهیم کرد تیم را تقویت کنیم و حاشیه های اطراف پرسپولیس را کمتر کنیم.

 

گفتنیست برخی از مسئولین سابق پرسپولیس از جمله ابراهیم شکوری نسبت هب انتخاب رضا درویش به سمت مدیرعاملی پرسپولیس واکنش تندی نشان داده اند و این انتخاب را در جهت تضعیف پرسپولیس ارزیابی می کنند. اما او به واسطه هبه کردن مهدی ترابی به پرسپولیس و ممانعت از پیوستن علی قلی زاده به استقلال، پیشتر خوش خدمتی بزرگی به این باشگاه انجام داده و شاید به عنوان پاداشف این سمت را از آن خود کند اما رئیس اصلی او یعنی سلطانی فر مدتهاست از وزارتخانه رفته و شانس او برای تصدی این پست، کمتر از بقیه به نظر می رسد.

 

مجید صدری نیز در طول هفته گذشته با مانورهای تبلیغاتی که در کنفرانس های خبری داشت ضمن بولد کردن عملکرد خودش و نقد به مدیران قبلی، سعی در جلب رضایت هواداران پرسپولیس داشت که به نظر می رسد تا حدی در این امر موفق بوده است. اما ظاهراً او پرستیژ مورد نیاز برای مدیریت در پرسپولیس را دارا نیست و مورد قبول اکثریت هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس قرار ندارد.

 

ظاهراً قرار است یکی از این سه گزینه به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب شود که با توجه به سیاست آرامش حمید سجادی، به نظر می رسد سردار باران چشمه به این سمت برسد تا پس از حضور سردار اجورلو در استقلال، یک نظامی دیگر را در فوتبال ببینیم.

در سالهای اخیر جنگ و کری خوانی بین هواداران دو تیم به سطح مدیران و مسئولین دو تیم استقلال و پرسپولیس نیز کشیده شده بود و به نظر می رسد سجادی برای خاموش کردن این فتنه که توسط نعشه مجازی معروف (ح.ق) هدایت می شد، سعی در انتخاب افرادی که با آرامش کارها را در این دو باشگاه پیش ببرند، دارد.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید