کد خبر:13138
پ

واکنش شکوری به عدم ثبت قرارداد شاهین طاهرخانی با پرسپولیس: خواسسته غیرمعقول داشت!

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس پس از ترک ساختمان باشگاه در مورد روند نقل و انتقالات در روز پایانی گفت: ما یک روز سختی را داشتیم و باتوجه به این که ۷ سهمیه لیگ برتری و یک بازیکن یعنی آقای مهدی خانی را خریده بودیم، امروز بین دو مورد خاص گیر کرده بودیم؛ عیسی […]

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس پس از ترک ساختمان باشگاه در مورد روند نقل و انتقالات در روز پایانی گفت: ما یک روز سختی را داشتیم و باتوجه به این که ۷ سهمیه لیگ برتری و یک بازیکن یعنی آقای مهدی خانی را خریده بودیم، امروز بین دو مورد خاص گیر کرده بودیم؛ عیسی آل کثیر که برای ما زحمت زیادی کشیده و باعث موفقیتمان شده بود و بازیکنی که خواسته های غیرمعقول داشت و با ۴-۵ مدیرعامل مختلف با ما مذاکره می‌کرد.

 

واکنش شکوری به عدم ثبت قرارداد شاهین طاهرخانی با پرسپولیس: خواسسته غیرمعقول داشت!

واکنش شکوری به عدم ثبت قرارداد شاهین طاهرخانی با پرسپولیس: خواسسته غیرمعقول داشت!

او اضافه کرد: فکر میکنم حفظ برند پرسپولیس و خرید بازیکن موثر برای ما بااهمیت بود. اگر بخواهیم کاملا شفاف صحبت کنیم، آقای شاهین طاهرخانی درخواست قرارداد کمتر از سه سال را داشت و همچنین این که هر موقع خواست با مبلغ ۱۰۰ هزار دلار جدا شود. من فکر میکنم این یک مورد غیرمعقول بود و بازیکنی که می‌خواهد بیاید در پرسپولیس بازی کند باید بداند در چه جایگاهی قرار می‌گیرد. برند پرسپولیس جایگاه بسیار ارزشمندی است و این که ما بخواهیم با خواسته های خود در روز آخر نقل و انتقالاتی خود را تحمیل کنیم، فکر کنم مناسب نباشد. اما با شرایطی که میخواستیم همخوانی نداشت و ما سعی کردیم که عیسی آل کثیر را در تیم حفظ کنیم و امیدواریم او زودتر به شرایط خودش برگردد و انصاری هم در لیست ماند. مطمئنم این تصمیم در آینده به ما کمک می‌کند و باشگاه پرسپولیس در آینده شرایط خوبی خواهد داشت.

شکوری درخصوص احتمال جذب بازیکن آزاد اظهار داشت: ما سعی می‌کنیم بازیکن آزادی اگر وجود داشته باشد و شرایط خوب باشد، بخریم.

معاون اجرایی سرخ ها در پاسخ به این سوال که چرا انتقال فرجی به سرانجام نرسید عنوان کرد: راجع به گزینه ها نمی‌خواهم صحبت کنم اما ذکر این نکته ضروری است که ما ۷ سهمیه را خریده بودیم و گزینه هایمان با تیم هایشان قرارداد داشتند. فکر کنم طبیعی است که تیمی بازیکنش را الان آزاد نکند و تیم ما هم با همین بازیکنان در مسابقه نیمه نهایی توانستند با بهترین شرایط برنده شوند. ما باید به بازیکنان خود امید داشته باشیم و از همین فردا با کادرفنی و بازیکنان پردانش و پرقدرت وارد زمین خواهیم شد و از هواداران خواهش دارم که وارد بازی های حاشیه بقیه تیم ها نشوند که این اتفاقات برای این است که تیم ما را به چالش بکشند. امیدوارم هواداران فقط هواداری کنند و انرژی مثبت بدهند و قطعا این تیم پتانسیل این را دارد که موفق شود.

او درباره شرایط مالی باشگاه گفت: شرایط مالی هم انشالله خوب خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید