کد خبر:36551
پ

واکنش ستاره پرسپولیس به پیشنهاد بوریرام تایلند

رضا اسدی هافبک تدافعی این فصل پرسپولیس که عملکرد پرنوسانی را از خود بر جای گذاشت، نسبت به پیشنهاد تیم تایلندی واکنش نشان داد. واکنش ستاره پرسپولیس به پیشنهاد بوریرام تایلند 🔺اصلاً دوست نداشتم پیشنهاد بوریرام رسانه‌ای شود. یک ماه هست که با من از طریق نماینده و ایجنتی که این پیشنهاد را آورده، در […]

رضا اسدی هافبک تدافعی این فصل پرسپولیس که عملکرد پرنوسانی را از خود بر جای گذاشت، نسبت به پیشنهاد تیم تایلندی واکنش نشان داد.

واکنش ستاره پرسپولیس به پیشنهاد بوریرام تایلند

🔺اصلاً دوست نداشتم پیشنهاد بوریرام رسانه‌ای شود. یک ماه هست که با من از طریق نماینده و ایجنتی که این پیشنهاد را آورده، در حال مذاکره هستند. من و مدیر برنامه‌ام در حال بررسی آن هستیم. پیشنهاد خوبی است اما همه چیز تمام نشده است.

🔺سه سال است که این پیشنهاد را دارم و رد می‌کردم و اکنون هم فکر می‌کنم پیشنهاد خوبی برای یک بازیکن ایرانی است اما چیزی که وجود دارد تردید برای بازی در لیگ تایلند است که یک تردید شخصی است. مشاورانی دارم که آنها در مورد تصمیماتم نظر می‌دهند.

🔺فکر می‌کنم از جدایی پرسپولیس این من هستم که ضرر می‌کنم و پرسپولیس متضرر نمی‌شود. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و همیشه بازیکنان بزرگی داشته و در آینده هم بازیکنان بزرگی خواهند آمد. واقعاً بازی کردن در این تیم و پوشیدن پیراهن این تیم برای هر بازیکنی افتخار است.

کلیدواژه : پرسپولیسرضا اسدی

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید