کد خبر:36427
پ

واکنش حمید استیلی به دریافت دستمزد 100 میلیونی از فدراسیون

پس از مطرح شدن موضوع پاداش و دستمزدهای نجومی در فدراسیون عزیزی خادم، صحبتهایی مبنی بر دریافت حقوق 100 میلیونی توسط حمید استیلی مطرح شد که او با توضیحاتی که ارائه کرد این شایعه را رد کرد.   واکنش حمید استیلی به دریافت دستمزد 100 میلیونی از فدراسیون ▫️من از سال 96 به دعوت آقای […]

پس از مطرح شدن موضوع پاداش و دستمزدهای نجومی در فدراسیون عزیزی خادم، صحبتهایی مبنی بر دریافت حقوق 100 میلیونی توسط حمید استیلی مطرح شد که او با توضیحاتی که ارائه کرد این شایعه را رد کرد.

 

واکنش حمید استیلی به دریافت دستمزد 100 میلیونی از فدراسیون

واکنش حمید استیلی به دریافت دستمزد 100 میلیونی از فدراسیون

▫️من از سال 96 به دعوت آقای تاج به عنوان مدیر تیم ملی فوتبال امید در خدمت فدراسیون فوتبال بودم، همچنین به عنوان عضو کمیته فنی و بعد از آن سرمربی تیم ملی امید اما در طول نزدیک به 3 سال یک ریال دستمزد از فدراسیون دریافت نکردم با اینکه قرارداد داشتم اما به دلیل شرایط و مشکلات فدراسیون هیچ مبلغی دریافت نکردم.

▫️چه در دوره ای که فوتبال بازی می کردم و چه در زمان مربیگری به دنبال پول نبودم و این مساله اولویت من نبود. از پرسپولیس، ملوان، شاهین بوشهر و راه آهن مطالباتی داشتم که یک بار هم از هیچ تیم یا فردی برای این مطالبات شکایت نکردم. در انزلی حتی از جیب خودم در شرایط بحرانی تیم خرج کردم و همان مبلغ را هم پس نگرفتم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید