کد خبر:6958
پ

واکنش جنجالی لیونل مسی به رونالد کومان در بازی بارسا و خیرونا

تیم فوتبال بارسلونا در حالی با نتیجه 3 بر 1 از سد خیرونا در بازی دوستانه گذشت که دو گل از 3 گل را لیونل مسی به ثمر رساند اما تعویض او و نگاه بهت زده لیونل مسی رهبر تیم بارسلونا که در تابستان قصد جدایی از این تیم را داشت، به سوژه رسانه های […]

تیم فوتبال بارسلونا در حالی با نتیجه 3 بر 1 از سد خیرونا در بازی دوستانه گذشت که دو گل از 3 گل را لیونل مسی به ثمر رساند اما تعویض او و نگاه بهت زده لیونل مسی رهبر تیم بارسلونا که در تابستان قصد جدایی از این تیم را داشت، به سوژه رسانه های اسپانیایی تبدیل شده است.

 

برنامه بازیهای لالیگا 2020/2021

 

پخش زنده لالیگا

 

واکنش جنجالی لیونل مسی به رونالد کومان در بازی بارسا و خیرونا

عکس جنجالی لیونل مسی و رونالد کومان در از بازی بارسا و خیرونا

در تصویر فوق نگرانی و ابهام را در چهره مسی و بی تفاوتی و نگاه از بالا به پائین را در چهره کومان می توان دید که این موضوع می تواند آبستن شعله ور تر شدن اختلافات این دو در ادامه راه شود.

 

بسیاری از رسانه ها از رابطه شکرآب مسی و کومان گفته اند و معتقدند مسی به واسطه همین موضوع قصد داشته تا تیم را ترک کند چرا که کومان را در حد و اندازه های بارسلونا نمی دانسته و این انتخاب بارتمئو را اشتباه می دانست. اکنون لئو مسی که مجبور به ماندن در بارسلونا شده از ترس نیمکت نشین شدن در بارسلونا با یک نگاه خاص به کومان، دلهره و نگرانی خود را از شروع بازیهای فصل جدید لالیگا نشان داد.

 

فیلم گل استثنایی مسی به خیرونا در بازی دوستانه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید