کد خبر:12539
پ

واکنش جالب رضا قوچان نژاد به حضورش در فوتبال ایران:من و پرسپولیس؟ تکراری است!

رضا قوچان‌نژاد هر چند با زووله قرارداد دارد، ولی همچنان یکی از گزینه‌های داغ نقل‌و‌انتقالات ایران است. واکنش جالب رضا قوچان نژاد به حضورش در فوتبال ایران:من و پرسپولیس؟ تکراری است! رضا قوچان‌نژاد هر چند با زووله قرارداد دارد ولی همچنان یکی از گزینه‌های داغ نقل‌و‌انتقالات ایران است. رضا یک مهاجم تمام‌عیار و گلزن است […]

رضا قوچان‌نژاد هر چند با زووله قرارداد دارد، ولی همچنان یکی از گزینه‌های داغ نقل‌و‌انتقالات ایران است.

واکنش جالب رضا قوچان نژاد به حضورش در فوتبال ایران:من و پرسپولیس؟ تکراری است!

واکنش جالب رضا قوچان نژاد به حضورش در فوتبال ایران:من و پرسپولیس؟ تکراری است!

رضا قوچان‌نژاد هر چند با زووله قرارداد دارد ولی همچنان یکی از گزینه‌های داغ نقل‌و‌انتقالات ایران است. رضا یک مهاجم تمام‌عیار و گلزن است که کمتر اتفاق افتاده موقعیت خراب کند. آمار گلزنی گوچی در تیم‌ملی هم عالی بود و طرفداران کمتر به یاد دارند موقعیتی نصیبش شود و آن را خراب کند. برای یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس بعد از محرومیت عیسی آل‌کثیر قطعا گوچی بهترین گزینه است.

این بازیکن که کم مصاحبه می‌کند، وقتی در جریان اخبار داخل ایران قرار می‌گیرد، با خنده می‌گوید: «من و پرسپولیس؟ تکراری است.» او اضافه می‌کند: «چند سالی است که این بحث‌ها مطرح می‌شود ولی من خودم زیاد در جریان آنها نیستم.

الان در جریان مذاکره با پرسپولیس هم نیستم و خبر ندارم.» گوچی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است باشگاه پرسپولیس با مدیر برنامه‌اش مذاکره کرده باشد، جواب می‌دهد: «این ممکن است. به هر حال من همه‌چیز را به مدیر برنامه‌ام سپرده‌ام و شاید پرسپولیس با او مذاکره کرده‌است . باید در این‌باره از مدیر برنامه‌ام سوال کنم.»

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید