کد خبر:34457
پ

واکنش تند اولیایی به صحبتهای مدیر پرسپولیس در تلویزیون: چقد پررو هستید!؟

کاظم اولیایی در خصوص صحبتهای شب گذشته مجید صدری در شبکه ورزش واکنش نشان داد.   واکنش تند اولیایی به صحبتهای مدیر پرسپولیس در تلویزیون: چقد پررو هستید!؟ 🔺متأسفانه یک عده عکس مار را می‌کشند و می‌خواهند تأکید کنند که این مار است غافل از اینکه مردم ما باسواد هستند و می‌توانند املای درست این […]

کاظم اولیایی در خصوص صحبتهای شب گذشته مجید صدری در شبکه ورزش واکنش نشان داد.

 

واکنش تند اولیایی به صحبتهای مدیر پرسپولیس در تلویزیون: چقد پررو هستید!؟

🔺متأسفانه یک عده عکس مار را می‌کشند و می‌خواهند تأکید کنند که این مار است غافل از اینکه مردم ما باسواد هستند و می‌توانند املای درست این کلمه را از دیکته نادرست آن تشخیص بدهند.

🔺در یک برنامه تلویزیونی با جملاتی سخیف که در واقع حکم فرار به جلو را داشت، عده‌ای با تردستی تمام مشکلات خودشان را گردن دیگران انداختند. باشگاه‌های ما باید استانداردها را رعایت می‌کردند ولی…

🔺 برخی از مسئولان باشگاهی که سرمربی آن صراحتاً می‌گوید به پدیده بدهکار هستیم و حکم آن هم موجود است با پر رویی هر چه تمام‌تر به شعور هواداران خودشان توهین می‌کنند.

🔺جملاتی مانند اینکه مجوز حرفه‌ای ما تا ۹۸ درصد تأیید شده بود و … حرف‌های سخیفی است که از دهان عده‌ای خارج می‌شود. خدا به داد آینده ورزش ایران و به‌ویژه فوتبال این کشور برسد.

🔺بعید می‌دانم این حرکات ما را عاقبت به خیر بکند. این افراد به شعور مردم توهین می‌کنند و امیدوارم فرصتی باشد تا مردم بفهمند درون این باشگاه‌ها چه خبر است و افراد با چه سیاستی می‌خواهند باشگاه‌های بزرگ را اداره کنند.

 

پی نوشت: سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در حالی مثل همیشه از موضع طلبکارانه در خصوص حذف پرسپولیس از آسیا صحبت می کرد که سعی داشت کاظم اولیایی و داریوش مصطفوی را عامل حذف تیمش از آسیا معرفی کند و مدعی بود اگر نقصی بوده، آنها باید به پرسپولیس اعلام می کردند تا نقص را برطرف کنند. اما نکته اینجاست وقتی AFC متوجه جعل برخی اسناد از سمت باشگاه پرسپولیس شده و در نامه اولیه، باشگاه پرسپولیس را خطاب قرار داده بود، دوستان چه چیزی را می خواستند درست کنند؟ آیا مسئولین باشگاه پرسپولیس که امروز از وجود نقص در مدارک خود اظهار بی اطلاعی می کنند، نمی دانستند به چه کسانی بدهی قطعی دارند که با سندسازی این بدهی ها را نزد AFC ، صفر نشان دادند؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید