کد خبر:11887
پ

واکنش بورس و قیمت دلار در ایران نسبت به احتمال برنده شدن ترامپ

بازار بورس و دلار در ایران  نسبت به افزایش احتمال برنده شدن ترامپ در انتخابات آمریکا واکنش مثبتی از خود نشان دادند.   نتایج لحظه ای انتخابات آمریکا   واکنش بورس و قیمت دلار در ایران نسبت به احتمال برنده شدن ترامپ با توجه به اینکه سیاستهای تحریمی ترامپ در قبال ایران شدید بوده و […]

بازار بورس و دلار در ایران  نسبت به افزایش احتمال برنده شدن ترامپ در انتخابات آمریکا واکنش مثبتی از خود نشان دادند.

 

نتایج لحظه ای انتخابات آمریکا

 

واکنش بورس و قیمت دلار در ایران نسبت به احتمال برنده شدن ترامپ

واکنش بورس و قیمت دلار در ایران نسبت به احتمال برنده شدن ترامپ

با توجه به اینکه سیاستهای تحریمی ترامپ در قبال ایران شدید بوده و همین مسئله منجر به کاهش درامدهای ارزی ایران و محدودیت دسترسی به منابع ارزی ایران در خارج از کشور شده، انتخاب مجدد ترامپ این سیگنال را به بازار ارز و دلار صادر کرده که قیمت دلار بار دیگر بالا خواهد رفت و همین مسئله نیز باعث افزایش تقاضای خرید در بازار شده به طوری که تا این لحظه قیمت دلار نسبت به دیروز با افزایش 500 تومانی در سمت تقاضا مواجه شده است.

در سمت دیگر نیز صنایع صادرات محوری که سود آنها ارتباط مستقیم با قیمت دلار دارند در بازار بورس، با صف های خرید و 5+ کار خود را دنبال می کنند و وضعیت صنایع خودرویی که به واسطه افزایش قیمت دلار، در تنگنا قرار می گیرند با صف فروش همراه شده است. به طور کلی بازار بورس و دلار نسبت به احتمال برنده شدن ترامپ واکنش مثبتی از خود نشان داده اند و باید دید در نهایت چه نتیجه ای در انتخابات آمریکا به دست می آید و آیا در دقیقه 90، جو بایدن می تواند از آرای غیرحضوری مردم به سود خود بهره ببرد یا خیر؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید