کد خبر:25723
پ

هواداران پرسپولیس فریب آذری جهرمی را نخورند | توبه علی کریمی از رای به روحانی یادتان رفت؟

اذری جهرمی که به سبب فعالیتهای تحریک کننده ش در چند ماه اخیر حول محور هواداری از پرسپولیس و کری خوانی برای تیم رقیب، حساب ویژه ای بر روی رای هواداران پرسپولیس برای انتخابات ریاست جمهوری باز کرده، احتمالا به هدف خود که استفاده ابزاری از احساسات هواداران پرسپولیس برای افزایش رای کاندیدای مورد نظرش […]

اذری جهرمی که به سبب فعالیتهای تحریک کننده ش در چند ماه اخیر حول محور هواداری از پرسپولیس و کری خوانی برای تیم رقیب، حساب ویژه ای بر روی رای هواداران پرسپولیس برای انتخابات ریاست جمهوری باز کرده، احتمالا به هدف خود که استفاده ابزاری از احساسات هواداران پرسپولیس برای افزایش رای کاندیدای مورد نظرش است، نخواهد رسید.

 

 

هواداران پرسپولیس فریب آذری جهرمی را نخورند | توبه علی کریمی از رای به روحانی یادتان رفت؟

 

آذری جهرمی خود به سبب نرسیدن به سن مجاز برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری مجبور است بار دیگر در قامت وزیر یا معاون اول در کابینه جدید دولت منتخب نقش آفرینی کند. از گوشه و کنار شنیده می شود او گزینه معاون اولی لاریجانی است و به جهت حضور مجدد در بین دولتمردان، از هیچ کوششی برای رای آوردن لاریجانی فروگذار نخواهد کرد.

 

رفتارهای پوپولیستی و نمایشی وزیر جوان که با انتقادات زیادی همراه بوده در ایام منتهی به انتخابات، بیش از روزها و ماههای قبل شده و او فعالیت جدی تری در فضای مجازی برای دلبری از هواداران پرسپولیس و استفاده از رای آنها برای تضمین موفقیت کاندید مورد نظرش انجام می دهد.

اما به نظر می رسد او در نهایت به هدف خود نخواهد رسید چرا که با افتضاحی که دولت بنفش حسن روحانی به بار آورد، بسیاری از اسطوره های پرسپولیس و سلبریتی ها در نهایت مجبور به اعلام ندامت نسبت به حمایت از روحانی شدند و با توجه به اینکه بسیاری از مردم نسبت به قبل هوشیارتر شده اند، بسیار بعید به نظر می رسد که حتی با وعده قهرمانی پرسپولیس در آسیا در کمپین های انتخاباتی نیز آذری جهرمی و کاندید مورد نظرش بتوانند رای هواداران پرسپولیس را جذب کنند چرا که هواداران پرسپولیس که بخشی از مردم هستند به قدری از دولت روحانی و وزرایش نامارآمدی دیده اند که مطمئنا حاضر نخواهند شد با وعده های دروغین این چنینی به کاندید مورد نظر  فردی رای دهند که قصد داشت از هواداران پرسپولیس استفاده ابزاری کند.

 

به واقع جدای از بحث های هواداری، کشور به افراد ناکارآمدی همچون آذری جهرمی که تنها موجب اتلاف وقت در سمت وزارت ارتباطات شد، ندارد و می بایست زمام امور به دست افرادی سپرده شود که به قدری غرق در انجام امور وزارتخانه خود شوند که مجالی برای ورود به بحث های کری خوانی تیم محبوبشان نداشته باشند.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ناشناس 16 مه 2021 / 8:28 ق.ظ

    شورای نگهبان کاندیدا های کیسه کش رو رد صلاحیت کرده و آذر جهرمی به زودی به سمت وزیر ورزش انتخاب میشه تا شما کیسه ها سکته مغزی کنید

  • سهیل 16 مه 2021 / 12:11 ق.ظ

    سلام. درباره ویدیو تست دوپینگ جلال حسینی یه دو خط بنویسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید