کد خبر:32894
پ

هواداران استقلال مجوز حضور در استادیوم آزادی را گرفتند اما …

بر اساس موافقت ستاد ملی کرونا، بلیط فروشی محدود با استفاده از 30% ظرفیت ورزشگاه به صورت آزمایشی در بازی فردا استقلال تهران و نساجی انجام خواهد شد. تماشاگرانی که نسبت به تزریق هر دو دوز واکسن خود اقدام کرده‌اند شرایط استفاده از تماشای بازی را دارند. اما دقایقی پیش شورای تامین اعلام کرد هنوز […]

بر اساس موافقت ستاد ملی کرونا، بلیط فروشی محدود با استفاده از 30% ظرفیت ورزشگاه به صورت آزمایشی در بازی فردا استقلال تهران و نساجی انجام خواهد شد. تماشاگرانی که نسبت به تزریق هر دو دوز واکسن خود اقدام کرده‌اند شرایط استفاده از تماشای بازی را دارند.

اما دقایقی پیش شورای تامین اعلام کرد هنوز تصمیمی در خصوص بازگشایی در ورزشگاه ها برای تماشاگران استقلال نگرفته و به نظر می رسد این اتفاق برای اولین بار در دربی 97 رخ خواهد داد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا در بازی فردای استقلال و نساجی، تماشاگران این تیم در استادیوم حضور پیدا خواهند کرد یا خیر؟

با توجه به ظرفیت اسمی 78 هزار نفری ورزشگاه آزادی به نظر می رسد در صورت موافقت با حضور هواداران استقلال در بازی فردا، مجوز حضور 20 تا 30 هزار نفر برای تماشای این بازی از نزدیک صادر خواهد شد که البته با توجه به شرایط و اخبار این اتفاق بسیار بعید به نظر می رسد و خبری از حضور هواداران استقلال در بازی فردا نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید