کد خبر:34305
پ

همکاری فرهاد مجیدی و اسکوچیچ برای معافیت خدمت سربازی بازیکنان استقلال

در چند روز اخیر پس از بازی استقلال و فولاد زمزمه هایی مبنی بر مشمول بودن دو بازیکن استقلال به گوش می رسد اما جدا از اینکه این اعتراض که از طیف رسانه های سرخ و نزدیک به پرسپولیس به واسطه مدیرعامل سابق این تیم که در فولاد حضور دارد، بولد شده، جالب است بدانید […]

در چند روز اخیر پس از بازی استقلال و فولاد زمزمه هایی مبنی بر مشمول بودن دو بازیکن استقلال به گوش می رسد اما جدا از اینکه این اعتراض که از طیف رسانه های سرخ و نزدیک به پرسپولیس به واسطه مدیرعامل سابق این تیم که در فولاد حضور دارد، بولد شده، جالب است بدانید فرهاد مجیدی با علم به این موضوع، مشکل خدمت بازیکنانش را چند ماه قبل با همکاری اسکوچیچ حل کرد!

 

همکاری فرهاد مجیدی و اسکوچیچ برای معافیت خدمت سربازی بازیکنان استقلال

همکاری فرهاد مجیدی و اسکوچیچ برای معافیت خدمت سربازی بازیکنان استقلال
عکس محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی به همراه زبیر نیک نفس در اردوی تیم ملی

 

حتماً به خاطر دارید که در جریان یکی از  اردوهای تیم ملی در تابستان و در کوران نقل و انتقالات، به یکباره نام بازیکنانی همچون فرشید اسماعیلی، سیاوش یزدانی، ارسلان مطهری، محمدحسین مرادمند که تاکنون سابقه دعوت به اردوی تیم ملی در سالهای اخیر به خصوص روی کار آمدن اسکوچیچ را نداشتند، در فهرست مدعوین تیم ملی قرار گرفت. اقدامی عجیب که حالا مشخص شده به چه دلیل و در راستای کدام هدف سرمربی با هوش استقلال بوده که بتواند از همه بازیکنان خود در این فصل استفاده کند.

 

برابر توافق به عمل آمده بین نیروهای مسلح و وزارت ورزش و جوانان و سازمان وظیفه عمومی در سال ١٣٩٧ مقرر گردید اعزام به خدمت سربازی مشمولان ورزشکار عضو تیم‌های ملی فوتبال تا ٣٠ سال و شاغل در لیگ‌های برتر فوتبال تا ٢٨ سال به تعویق انداخته شود.

 

سیاوش یزدانی متولد 8 اسفند 1370 است که به طور قانونی می تواند تا 30 اسفند 1400 در تیم استقلال بازی کند و سپس از فرجه 6 ماهه خود برای ادامه فصل استفاده نماید که فصل فوتبالی 1400-1401 به پایان می رسد.

سایر بازیکنان زیر 30 سال سن دارند و حتی برای فصل بعد نیز مشکلی بابت خدمت سربازی ایشان را تهدید نمی کند. کما اینکه فرشید اسماعیلی با استفاده از همین بند قانونی توانست مجوز خروج از کشور و حضور در لیگ قطر را به دست آورد و لژیونر شود.

مجیدی و اسکوچیچ رابطه بسیار خوبی با هم دارند و به نظر می رسد اسکوچیچ برای حل مشکل سرمربی استقلال با او همکاری کرده است چرا که پس از این دعوت، این بازیکنان دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نشدند

به نظر می رسد تلاش باشگاه فولاد و رسانه های نزدیک به باشگاه پرسپولیس در این زمینه پیشتر توسط سرمربی باهوش استقلال شناسایی شده بود و او با تیزهوشی و درخواستی که از اسکوچیچ داشت، بازیکنان مدنظرش را به صورت صوری ملی پوش کرد تا از تبصره معافیت بازیکنان ملی پوش تیم ها تا 30 سالگی و فرجه 6 ماهه پس از آن استفاده کند.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • رضا 2 ژانویه 2022 / 8:21 ق.ظ

    ربطی نداره. در اون مقطع فرشید اسماعیلی و سیاوش و ارسلان و مرادمند عالی بودند بعد از آسیا و درخشش جلوی غولهای عرب. اتفاقا این چیزی که شما میکید نشاندهنده سفارش پذیر بودن اسکوچیچه و جالب نیست. در ضمن در اون لیست نام ۴۰ بازیکن بود و لیست گل و گشادی بود شاید برای تیم ب فرضی یا انگیزه دادن به کل لیگ

    • میعاد 2 ژانویه 2022 / 9:15 ق.ظ

      اسکوچیچ مربی سفارش پذیری ه آخه . از دعوت جعفر سلمانی به تیم ملی مشخصه که سفارش پذیره !

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید