کد خبر:7230
پ

هشدار وکیل بیرانوند نسبت به رفتار غیراخلاقی باشگاه پرسپولیس

سلیمانی در مورد این که آیا مشکل بیرانوند با پرسپولیس حل شد، اظهار داشت: نه، متأسفانه باشگاه‌ پرسپولیس انجام نداده و کاری غیراخلاقی است، در هیچ کجای دنیا با بازیکنی که این همه زحمت کشیده و این همه برای باشگاهش درآمد داشته اینطور رفتار نمی‌شود.   هشدار وکیل بیرانوند نسبت به رفتار غیراخلاقی باشگاه پرسپولیس […]

سلیمانی در مورد این که آیا مشکل بیرانوند با پرسپولیس حل شد، اظهار داشت: نه، متأسفانه باشگاه‌ پرسپولیس انجام نداده و کاری غیراخلاقی است، در هیچ کجای دنیا با بازیکنی که این همه زحمت کشیده و این همه برای باشگاهش درآمد داشته اینطور رفتار نمی‌شود.

 

هشدار وکیل بیرانوند نسبت به رفتار غیراخلاقی باشگاه پرسپولیس

هشدار وکیل بیرانوند نسبت به رفتار غیراخلاقی باشگاه پرسپولیس

بحث جام جهانی و… به کنار، همین 700 هزار دلاری که رقم انتقالش بود به اندازه دو برابر پولی بود که در کل این سال‌ها پرسپولیس به او داد که کامل هم نداد،‌ یعنی از فصل 96-95 از آپشن‌هایش طلبکار است. این هم از معضلات فوتبال ما است.

وکیل علیرضا بیرانوند در مورد این که او برای تیم آنتورپ هنوز بازی نمی‌کند، گفت: دیشب با او صحبت کردم. مربی‌اش گفته دیر به تیم اضافه شده و باید چند وقتی بگذرد. ان‌شاءالله از یکی دو هفته دیگر بازی می‌کند. آنها گفته‌اند گلر اصلی تیم است و شماره یک را به او داده‌اند.

سلیمانی در پاسخ به این سؤال که آیا در قراردادش ذکر شده که گلر اصلی تیم است، عنوان کرد: این کار حرفه‌ای نیست و در قرارداد ذکر نمی‌کنند، کرونا مشکلاتی به وجود آورد، اما قطعا گلر یک آنتورپ است. صحبت‌هایی هم با مدیرش و هم با مربی‌اش انجام دادم. گفتند در آینده که بازی‌ها سخت‌تر می‌شود در جام حذفی و لیگ اروپا قطعا گلر یک ما خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید