کد خبر:40095
پ

هشدار سرمربی پرسپولیس به بازیکنان: باند مشکی، استوری سیاسی، مصاحبه جنجالی ممنوع!

شکست 1 بر 0 پسپولیس مقابل تراکتور در حالی رقم خورد که این تیم می بایست در هفته هشتم در اصفهان به مصاف سپاهانی برود که بعد از تعطیلات اوج گزفته است. یحیی گل محمدی که به شدت نگران امتیازات این بازی سنگین خارج خانه است، به بازیکنان خود هشدار داده که از هرگونه فعالیت […]

شکست 1 بر 0 پسپولیس مقابل تراکتور در حالی رقم خورد که این تیم می بایست در هفته هشتم در اصفهان به مصاف سپاهانی برود که بعد از تعطیلات اوج گزفته است. یحیی گل محمدی که به شدت نگران امتیازات این بازی سنگین خارج خانه است، به بازیکنان خود هشدار داده که از هرگونه فعالیت سیاسی در فضای مجازی بپرهیزند.

هشدار سرمربی پرسپولیس به بازیکنان: باند مشکی، استوری سیاسی، مصاحبه جنجالی ممنوع!

ظاهرا نهادهای امنیتی به وزارت ورزش فشار آورده اند که مدیران عامل دو تیم محبوب پایتخت را به دلیل مسامحه در جلوگیری از بستن باندهای مشکی به دستانشان عزل کند. اما وزیر ورزش قول پیگیری موضوع و تذکر جدی به مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را داده است. از همین حیث مدیرعامل پرسپولیس در جلسه ای با کادر فنی و بازیکنان از آنها خواسته به هیچ عنوان به سمت فعالیت های سیاسی در فضای مجازی نروند و دست از بستن باندهای مشکی و نمایش تصاویر تحریک کننده زیر پیراهن خود پس از گلزنی بکشند.

گفته می شود مهدی ترابی قصد داشت با گلزنی مقابل تراکتور از روی نقطه پنالتی، عکسی از پلیس را در زیر پیراهن خود به دوربین ها نشان دهد تا به نوعی حمایت خود را از پلیس در این روزها نشان داده باشد. گل محمدی به طور خاص به این بازیکن هشدار داده که در صورت گلزنی مقابل سپاهان، از انجام هرگونه شادی گل سیاسی بپرهیزد. البته از اخبار حول تیم اینطور بر می آید که یحیی قصد دارد ترابی را به دلیل حرکت خودسرانه ش در زدن پنالتی مقابل تراکتور تنبیه کند و او بازی را از روی نیمکت دنبال خواهد کرد و احتمالاً برای دقایقی در نیمه دوم به میدان خواهد آمد.

نکته جالب اینکه توصیه های لازم در این خصوص به کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس شده بود اما فقط یحیی و وحید امیری به توصیه مدیریت عمل کردند و با انتشار یک استوری دو پهلو و محتاطانه هم از مردم حمایت کردند هم از نیروهای امنیتی تا مورد هجمه قرار نگیرند. وحید امیری نیز مثل ترابی در ورودش به زمین از بستن باند مشکی به دستش امتناع کرد.

ظاهرا چند بازیکن پرسپولیس به دلیل فعالیت های سیاسی خود در فضای مجازی به نهادهای امنیتی فرا خوانده شده بودند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید