کد خبر:18322
پ

هایجک لحظه اخری ترابی توسط سپاهان | دست پرسپولیس در پوست گردو

صبح امروز خبرگزاری تسنیم با یک گمانه زنی بزرگ از نهایی شدن انتقال مهدی ترابی به پرسپولیس پرده برداشت اما استناد نگارنده به قول مهدی ترابی برای پیوستن به پرسپولیس در صورت فسخ قراردادش با العربی بود. نکته ای که چندان قابل اعتنا به نظر نمی رسد چرا که در قضیه فسخ قرارداد ترابی با […]

صبح امروز خبرگزاری تسنیم با یک گمانه زنی بزرگ از نهایی شدن انتقال مهدی ترابی به پرسپولیس پرده برداشت اما استناد نگارنده به قول مهدی ترابی برای پیوستن به پرسپولیس در صورت فسخ قراردادش با العربی بود. نکته ای که چندان قابل اعتنا به نظر نمی رسد چرا که در قضیه فسخ قرارداد ترابی با العربی، ترابی به تنهایی تصمیم گیرنده نیست و این العربی است که مشخص می کند او به کدام تیم و با چه شرایطی برود چرا که در صورتی که ترابی حاضر به فسخ قراردادش با العربی نشود، آنها نام او را در تیم دوم خود ثبت خواهند کرد و بدین ترتیب اگر چه ترابی به 350 هزار دلار باقیمانده قراردادش می رسد اما 3 ماه از میادین رسمی فوتبال دور خواهد ماند و این اتفاق منجر به از دست رفتن جایگاهش در تیم ملی در بازی های مقدماتی جام جهانی خواهد شد.

 

هایجک لحظه اخری ترابی توسط سپاهان | دست پرسپولیس در پوست گردو

هایجک لحظه اخری ترابی توسط سپاهان | دست پرسپولیس در پوست گردو

گفته می شود العربی از هر تیمی که خواهان ترابی است درخواست 500 هزار دلار کرده و مدعی شده هیچ تخفیفی نیز بابت فروش او نخواهد داد. بر همین اساس پیشتر در خبرها داشتیم باشگاه پرسپولیس به طور رسمی برای جذب ترابی با العربی نامه نگاری کرده است اما امروز مشخص شد سپاهانی ها با مبلغی کمی بیشتر از پیشنهاد پرسپولیس به باشگاه العربی برای جذب ترابی نامه زده اند که مسلماً مسئولین العربی، ترابی را به تیمی منتقل خواهند کرد که مبلغ بالاتری برایش پرداخت کند و شاید انتقال ترابی به پرسپولیس در لحظه آخر عوض شود و او سر از سپاهان در بیاورد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید