کد خبر:13250
پ

نکونام مچ سه مربی مدعی استقلال را خواباند | نکو با فتح اله زاده به قلعه آبی برمی گردد

جواد نکونام در دو سال گذشته همواره در زمره مربیانی بوده که کاندید نشستن روی نیمکت استقلال بوده است اما هر بار به دلایل عجیب این اتفاق رخ نداده تا سکان هدایت استقلال به دست مربیانی بیفتد که رزومه قابل توجهی در امر مربیگری نداشته اند.     جواد نکونام مچ سه مربی مدعی استقلال […]

جواد نکونام در دو سال گذشته همواره در زمره مربیانی بوده که کاندید نشستن روی نیمکت استقلال بوده است اما هر بار به دلایل عجیب این اتفاق رخ نداده تا سکان هدایت استقلال به دست مربیانی بیفتد که رزومه قابل توجهی در امر مربیگری نداشته اند.

 

 

جواد نکونام مچ سه مربی مدعی استقلال را خواباند | مربی فصل بعد استقلال نکوست؟

جواد نکونام مچ سه مربی مدعی استقلال را خواباند | مربی فصل بعد استقلال نکوست؟

پس از فاجعه استراماچونی که در نهایت نیز مشخص نشد چه کسانی این مربی موفق را از استقلال فراری دادند، نفراتی همچون فرهاد مجیدی، مجید نامجو مطلق، محمود فکری در مقاطع مختلف روی نیمکت استقلال نشستند که نکته جالب در خصوص کادر فنی استقلال در یکسال گذشته اینکه، آنها هرگز موفق به شکست دادن تیم جواد نکونام نشدند.

 

جواد نکونام که دو سالی هست در مجموعه فولاد خوزستان فعالیت می کند و تیمی مدعی و سرسخت در لیگ برتر ساخته، در نیم فصل اول لیگ نوزدهم با تساوی مقابل استراماچونی کارش را شروع کرد و در نیم فصل دوم نیز با شکست دادن فرهاد مجیدی در آن بازی جنجالی و 6 امتیازی، برتری فنی خود را به رخ هواداران استقلال و کادر فنی استقلال کشید.

این پایان کار نکونام نبود چرا که او توانست بار دیگر کاری کند کارستان و علی رغم شکست 1 بر 0 در خانه مقابل استقلال تا دقیقه 70 بازی، در نهایت برنده دیدار حساس و حیثیتی مقابل یکی دیگر از مدعیان مربیگری در استقلال یعنی محمود فکری شد تا یکی از رقبای اصلی خود که در حال حاضر روی نیمکت استقلال حضور دارد را نیز کنار شده باشد.

 

با توجه به کادر فنی ضعیف استقلال در فصل جاری و حواشی زیادی که فکری در تیم ایجاد کرده به نظر نمی رسد استقلال در فصل بیستم نیز به عنوان خاصی دست پیدا کند و احتمال برکناری و اخراج محمود فکری بسیار بالاست. از همین رو بسیاری از هواداران استقلال برای فصل آتی دو گزینه بیشتر پیش روی خود ندارند : امیر قلعه نویی که با گل گهر سیرجان فعلاً در لیگ برتر پیشتازی می کند و جواد نکونامی که احتمالاً تا پایان فصل پا به پای مدعیان قهرمانی خواهد جنگید.

با توجه به تغییر دولت در فصل بعد، به نظر می رسد کادر مدیریتی استقلال به یاران فتح اله زاده تغییر کند که اتفاقاً رابطه بسیار خوبی با نکونام و قلعه نویی دارند و اگر نکونام بتواند تیمش را در انتهای فصل حتی به سهمیه آسیایی برساند، او کاندید نهایی برای مربیگری در استقلال در فصل بعد خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید