کد خبر:14475
پ

نکونام با فولاد سمبل فوتبال غیراخلاقی در لیگ برتر

با اتفاقاتی که در بازی فولاد و تراکتور رخ داد دیگر به قطعیت می توان گفت حواشی و جنجال بازی استقلال و فولاد اتفاقی نبوده و نیمکت جواد نکونام در تیم فولاد تقریبا در هر بازی برای تیم داوری جوسازی می کنند تا سمت و سوی سوتها را به نفع خود برگردانند.   نکونام با […]

با اتفاقاتی که در بازی فولاد و تراکتور رخ داد دیگر به قطعیت می توان گفت حواشی و جنجال بازی استقلال و فولاد اتفاقی نبوده و نیمکت جواد نکونام در تیم فولاد تقریبا در هر بازی برای تیم داوری جوسازی می کنند تا سمت و سوی سوتها را به نفع خود برگردانند.

 

نکونام با فولاد سمبل فوتبال غیراخلاقی در لیگ برتر

نکونام با فولاد سمبل فوتبال کثیف و چرک در لیگ برتر

در اتفاقی عجیب در هفته پنجم لیگ برتر به واسطه چند صحنه مشکوک داوری در بازی فولاد و تراکتور، نیمکت دو تیم به یکباره متشنج شد و با یورش به سمت داور، صحنه های تکراری بازی استقلال و فولاد را رقم زدند که به واسطه عدم پخش زنده از شبکه های سراسری تلویزیون بازتاب کمتری نسبت به حواشی بازی استقلال و فولاد پیدا کرد.

با مشاهده این صحنه ها و رصد اتفاقات مشابه هفته های اخیر که یک پای ثابت همه درگیری های نیمکت نشینان با تیم حریف همواره تیم فولاد خوزستان بوده حالا میتوان با قاطعیت بیشتری بر این تئوری صحه گذاشت که نکونام قصد دارد با شانتاژ و جوسازی کنار خط، از داوران امتیاز بگیرد.

 

شرح ماجرا

این اتفاق پس از خطای شدید اکبر ایمانی روی صابر حردانی رخ داد. خطایی یک کارت زرد برای ایمانی و اعتراض شدید نیمکت تیم فولاد را به همراه داشت. داور بازی پس از اینکه شدت اعتراضات بیشتر شد، به سمت نکونام رفته و به او کارت زرد نشان داد. بعد از این کارت زرد، درگیری ها شدت یافت که به اخراج علی مرادی یکی از مربیان تراکتور و حمیدرضا رجبی یکی از مربیان فولاد انجامید.

 

البته پس از این اتفاق شاهد درگیری هایی هم در رختکن بودیم که با دخالت نیروهای انتظامی حاضر در ورزشگاه ختم به خیر شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید