کد خبر:8145
پ

نکته ای که پرسپولیس را قهرمان لیگ قهرمانان آسیا می کند + فکت

شاید 5 سال پیش قهرمانی در لیگ برتر برای هواداران پرسپولیس به یک آرزو تبدیل شده بود اما به لطف زیرساختی که برانکو در این تیم نهادینه کرد، مربیان پس از او نیز توانستند از محصول کار برانکو بهره برداری کنند و پرسپولیس به 4 قهرمانی پیاپی در لیگ برتر رسید. اما موفقیت آنها به […]

شاید 5 سال پیش قهرمانی در لیگ برتر برای هواداران پرسپولیس به یک آرزو تبدیل شده بود اما به لطف زیرساختی که برانکو در این تیم نهادینه کرد، مربیان پس از او نیز توانستند از محصول کار برانکو بهره برداری کنند و پرسپولیس به 4 قهرمانی پیاپی در لیگ برتر رسید. اما موفقیت آنها به رقابتهای داخلی محدود نشد و در اوج محرومیت نقل و انتقالاتی توانستند تا فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز راه پیدا کنند.

 

پخش زنده بازی پرسپولیس و پاختاکور

 

نکته ای که احتمال قهرمانی پرسپولیس در آسیا را بالا برده است + فکت

نکته ای که احتمال قهرمانی پرسپولیس در آسیا را بالا برده است + فکت

نکته ای که در آن فصل در بین بازیکنان و هواداران پرسپولیس وجود داشت این بود که آنها به قهرمانی در آسیا ان هم با آن شرایط باور نداشتند و در مصاحبه ها و صحبتهای خود فینالیست شدن در آسیا را کعبه آمال خود می دانستند و به همین واسطه نیز با رسیدن به فینال، گویی به تمام اهداف خود رسیده بودند و به نوعی از انگیزه مضاعف برای قهرمانی خالی شدند و فینالیست شدن با آن شرایط را برای خود قهرمانی می دانستند و به همین دلیل نیز پرسپولیس در دو دیدار رفت و برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشت و به سادگی دستش از کاپ کوتاه ماند.

 

اما قصه امسال بسیار متفاوت تر از همیشه است و در صحبت تک تک اعضای کادر فنی و بازیکنان و هواداران و حتی پیشکوستان پرسپولیس، عبارت قهرمانی در آسیا به چشم می خورد که نشان دهنده این است که سرخ ها عطش زیادی برای رسیدن به عنوان قهرمانی در این دوره از رقابتها دارند و در صورت فینالیست شدن نیز از انگیزه های آنها برای به دست آوردن یک کاپ قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا کاسته نخواهد شد و شاید این موضوع به عنوان سیگنالی برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا محسوب شود چرا که اگر آنها بتوانند از سد پاختاکور بگذرند، 70-80 درصد مسیر قهرمانی را طی کرده اند.

 

اگر تا دیروز فینالیست آسیا شدن برای سرخ ها آرزو بود، اما امروز چیزی جز قهرمانی در آسیا آنها را راضی نمی کند و این میل به خواستن در ساق تک تک بازیکنان این تیم دیده می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید