کد خبر:18762
پ

نقد مصاحبه کمدی پیروز قربانی ‌| در زمان پیروزی فوتبال ایران پاک است؟

پیروز قربانی کمک مربی ابراهیم صادقی در سایپا پس از پایان بازی تیمش مقابل گل گهر سیرجان که با برتری 1 بر صفر تیم امیر قلعه نویی به پایان رسید با مصاحبه ای عجیب، کم ظرفیت بودن خود را بار دیگر نشان داد.   جرات اسم بردن از مافیای فساد فوتبال ایران را نداری قربانی […]

پیروز قربانی کمک مربی ابراهیم صادقی در سایپا پس از پایان بازی تیمش مقابل گل گهر سیرجان که با برتری 1 بر صفر تیم امیر قلعه نویی به پایان رسید با مصاحبه ای عجیب، کم ظرفیت بودن خود را بار دیگر نشان داد.

 

جرات اسم بردن از مافیای فساد فوتبال ایران را نداری

قربانی که به شدت از شکست مقابل انیر قلعه نویی عصبانی به نظر می رسید با صحبتهای احساسی و غیرمستند خود فضایی به وجود آورد که گویی سایپا مظلوم واقع شده و اشتباه داوری تاثیرگذاری در دیدار سایپا و گل گهر باعث شکست سایپا شده است. او از فساد صحبت کرد و به جان بچه ش قسم خورد دفعه بعد اسم افرادی که در فساد فوتبال ایران دست دارند را خواهد برد اما چرا دفعه بعد آقای قربانی؟  شما که ژست شجاعت به خود گرفتی و خود را سردمدار فوتبال پاک می دانی حتی جرات وارد کردن یک ادعای ساده علیه کمیته داوران یا سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال را نداشتی چطور ادعا می کنید که دفعه بعد اسم می آورید؟

 

صحبت قلعه نویی در فوتبال برتر به ضررش تمام شد

قربانی در حالی امیر قلعه نویی را متهم کرد که با برنامه فوتبال برتر بر روی کمیته داوران تاثیر گذاشته که فراموش کرد داوران در ابتدای بازیهای امروز در اعتراض به صحبتهای قلعه نویی قصد نداشتند در بازیها سوت بزنند.

سوال آخری که از عقل کل فوتبال ایران باید پرسید این است که چطور وقتی در هفته گذشته استقلال را شکست دادید، فوتبال ایران پاک بود و خبری از این ادعاها نبود اما به محض اولین شکست، کل ساختار فوتبال ایران زیر سوال می رود. آیا افشاگری برای زمان شکست است و در روزهای پیروزی تیم شما فوتبال پاک می شود؟

 

از فنی ترین تیم ایران چه خبر؟

هنوز مدت زیادی از ادعای جنابعالی در مورد فنی ترین تیم ایران نگذشته که اتفاقا درست پس از آن ادعا، حال و روز آن تیم به یکباره دگرگون شد و در 6 بازی اخیر خود فقط 1 برد کسب کرد!

 

در مورد اشتباه داوری هم فنی صحبت کنید

شاید بهتر باشد پیروز قربانی به جای فرافکنی، به مشکلات فنی تیم خود بپردازد و با یک پیروزی مقابل استقلالی که وضعیت کادر فنی اش مشخص است، تیم خود را در سطح تیمهای بزرگ فوتبال ایران نبیند و با یک باخت همه چیز را زیر سوال نبرد. او که ادعای فنی صحبت کردن می کند چطور ممکن است هرگز به مصداق و مورد خاصی از اشتباه تاثیرگذار داوری در بازی سایپا و گل گهر اشاره نمی کند و با محتمل دانستن اخراجش از تیم، با لفاظی روی به سیاست های نخ نمای مربیان در فوتبال ایران یعنی فرافکنی می آورد؟ در مدتی که قربانی در لیگ برتر فعال بوده، تنها هنری که از او دیده ایم، لفاظی و خودبزرگ پنداری بوده و به نظر می رسد این رویه در نهایت منجر به خروج زودهنگام وی از رینگ لیگ برتر شود.

آقای قربانی اینجا ایران است و کیفیت داوری در فوتبال ایران باید به کیفیت بازیها متناسب باشد که هست؛ اگر شما تا پیش از این در لیگ برتر انگلیس و بونذس لیگا و لالیگا توپ می زده اید و به داوری های سطح بالا عادت کرده اید، ما از شما عذرخواهی می کنیم…

 

در نهایت به استاد قربانی توصیه می کنیم به جای مطرح کردن موضوعات مبهم و شائبه برانگیز بر روی تحمل و ظرفیت خود بیشتر کار کند چرا که مربی بدون صبر محکوم به شکست است. شاید بد نباشد قربانی در خلوت خود به این سوال نیز جواب دهد که اگر فضای فوتبال ایران را تا این اندازه فاسد می داند چرا حاضر به کار کردن در این فساد است؟

پی نوشت: مسلما اخراج بازیکن سایپا به واضحی هند نبودن خطای کنعانی زادگان مقابل فولاد و هند کیروش استنلی در بازی استقلال و سپاهان شائبه نداشت اما رفتار عجیبی را از پیروز قربانی در خصوص این صحنه شاهد بودیم.

دیدگاه کاربران 8 دیدگاه
  • حامد 30 ژانویه 2021 / 9:50 ق.ظ

    اقای قربانی متاسفانه یادش رفته چطوری و از کجا پیروز قربانی شده
    یکم حرمت گذاشتن به گذشته خوبه اقای قربانی

  • مسعود 29 ژانویه 2021 / 10:03 ب.ظ

    این حسام ملکی معلوم نیست نخود کدوم آشه یه کیسه کش وقیح که فقط خزعبلات و اراجیف مینویسه اسم خودشو گذاشته خبر نگار واقعا خبرنگارای واقعی شرم دارن از این کیسه کش بیمنطق وقیح !!!🤮🤢🤮🤢🤮🤢

  • ایران 29 ژانویه 2021 / 9:50 ب.ظ

    آقای حسام ملکی فرافکن و متوهم شما چرا غصه میخوری به شما چه ربطی دارد شما که وزیر را پرسپولیسی می دانستید خیلی منطقی هستید آیا الان وزیر پرسپولیسی نیست اگه هست افشاگری کن و سر ادعای خودت باش آقای به ظاهر منطقی و همیشه طلبکار راستی از دوپینگ هرویه میلیچ و شبانه فراری دادنش و قراردادهای فراقانونی تیم سوگلی و حکومتی شیشتقلال چه خبر ؟؟؟؟؟؟

  • راشین 29 ژانویه 2021 / 9:32 ب.ظ

    حسام ملکی هرچه زودتر به نزدیکترین دکتر مراجعه کن ترجیحاً اعصاب و روان.

  • ناشناس 29 ژانویه 2021 / 8:50 ب.ظ

    با این مصاحبه معلوم شد این ادم بی منطقه.و تعریفش از پرسپولیس هم از رو عقده اش به مدیریت استقلاله. وگرنه داور به درستی تمارض مهاجم سایپا را اخطار داد و‌چون اخطار دومش بود اخراج شد.شکست دردناکه ولی شما بی جنبه هستید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید