کد خبر:32172
پ

نقد بیانیه عجولانه پرسپولیس علیه استقلال در مورد تبلیغات محیطی

پس از اعلام توافق استقلال با سازمان لیگ در خصوص تبلیغات محیطی استادیوم آزادی، ساعاتی بعد سازمان لیگ هرگونه توافق را تکذیب کرد و متعاقب آن چند تن از مسئولین باشگاه پرسپولیس ابتدا در مواضعی عجیب، توافق استقلال با سازمان لیگ را زیر سوال بردند و در نهایت باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجولانه با صدور […]

پس از اعلام توافق استقلال با سازمان لیگ در خصوص تبلیغات محیطی استادیوم آزادی، ساعاتی بعد سازمان لیگ هرگونه توافق را تکذیب کرد و متعاقب آن چند تن از مسئولین باشگاه پرسپولیس ابتدا در مواضعی عجیب، توافق استقلال با سازمان لیگ را زیر سوال بردند و در نهایت باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجولانه با صدور بیانیه ای پر تناقض، آشفتگی خود را از این توافق احتمالی نشان داد.

 

نقد بیانیه عجولانه پرسپولیس علیه استقلال در مورد تبلیغات محیطی

 

در بیانیه باشگاه پرسپولیس چند مورد وجود داشت که با هم مرور می کنیم.

همیشه نظر جمع و مصوبات مهم هستند؟

باشگاه پرسپولیس ابتدا مدعی شد که اتخاذ هر تصمیمی در این خصوص نیاز به مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و موافقت اعضا در خصوص تغییر در سیستم درآمدزایی سازمان لیگ دارد و باشگاه استقلال به تنهایی نمی تواند بدون مصوبه هیئت رئیسه، مبادرت به نصب بنرهای تبلیغاتی در استادیوم آزادی کند کما اینکه اگر این اتفاق رخ دهد، باشگاه پرسپولیس و سایر باشگاه ها نیز باید قادر باشند تا این کار را انجام دهند. نکته ای که در این خصوص باید به آن اشاره کرد اینکه، آیا در زمانی که 15 تیم لیگ برتری و حتی مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهان لغو مسابقات لیگ برتر در پیک دوم کرونا بودند و تنها یک وزیر و یک تیم به نام پرسپولیس خواهان برگزاری ادامه بازیها شد هم نظر جمع مهم بود؟ آقایان فراموش کرده اند بدون نظرخواهی از سایر تیم ها در شرایطی که قانونی برای برگزاری سوپرجام در شرایط قهرمانی یک تیم در لیگ و جام حذفی وجود نداشت، به طور غیرکارشناسی برگزاری سوپرجام را لغو کردند و کاپ آن را بدون برگزاری بازی به پرسپولیس تحویل دادند؟

 

مگر مدال می دهند یا ستاره می دهند؟

در این بیانیه عجیب سپس به این مورد اشاره شد حتی اگر توافقی هم حاصل شده باشد یا در آینده حاصل شود، این دستاورد نباید به نام باشگاه استقلال نوشته شود! اما سوال اساسی از دوستان این است که مگر به کسی که با اصرار به اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه ها توانسته حق فوتبال را بگیرد مدال می دهند یا ستاره ای روی لوگو و پیراهنشان درج می شود که دوستان از مطرح شدن نام سردار آجورلو و باشگاه استقلال به عنوان عاملین اجرایی شدن این اتفاق مثبت برای فوتبال ایران ناراحت هستند.

 

آقایان سهمی در کار نیست، دنبال کارگزار باشید!

در ادامه نیز بار دیگر به موضوع سهم بیشتر پرسپولیس از درآمد تبلیغاتی اشاره شده که نشان می دهد، ظاهراً دوستان در باشگاه پرسپولیس به طور کل از ماجرا و اتفاقات در این خصوص مطلع نیستند چرا که سهمی تقسیم نمی شود که بر اساس آن سهم باشگاه پرسپولیس به دلایلی که برای خودشان محترم است، بیشتر باشد. در مدل تجاری جدید، سازمان لیگ خودش را از عقد قرارداد با اسپانسرها کنار می کشد و این موضوع مستقیماً به باشگاه های میزبان سپرده می شود و سازمان لیگ بابت این موضوع از هر باشگاه، درصدی را به منظور حق برگزاری مسابقات دریافت می کند.

 

چون پرسپولیس نبست، استقلال هم نبدندد؟

در پایان نیز دوستان با اشاره عجیب به اینکه کارگزاری که از سمت استقلال مطرح شده، پیشتر نیز به پرسپولیس پیشنهاد داده بود، اما به دلیل عدم ارائه ضمانت نامه های موثق و معتبر، باشگاه پرسپولیس  از همکاری با ایشان سرباز زده است(ادبیاتی که عیناً از زبان صادق درودگر معاون اقتصادی فدراسیون فوتبال و سردبیر سابق روزنامه به سوی پیروزی و سپاس بیرون آمد تا مشخص شود، آقایان تا چه حد با هم هماهنگ هستند!) اما اینکه یک باشگاه با یک کارگزار کار کند یا نکند، به باشگاه دیگر مربوط نمی شود و مسئولیت این اتفاق بر عهده خود آن باشگاه است و صحبت کردن باشگاه پرسپولیس در خصوص کارگزار 500 میلیاردی باشگاه استقلال اوج استیصال این باشگاه را نشان می دهد که تحت فشار هواداران خود قرار گرفته است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 25 اکتبر 2021 / 12:13 ب.ظ

    احسن آقای ملکی ، کاملاً معلومه که سهم استقلال و سایر تیمها رو این مفسدان با هم می خوردن یکی از چاههای نفت تیم حکومت پیدا شده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید