کد خبر:42861
پ

نظر کارشناسان داوری در خصوص صحنه خطا روی دیاباته مقابل فولاد

داوری بازی پرسپولیس و فولاد با توجه به اتفاقات رخ داده در این بازی جنجالی بسیار بحث برانگیز بود. در ادامه توجه شما را به کارشناسی صحنه مشکوک به پنالتی روی شبخ دیاباته در محوطه جریمه فولاد جلب می کنیم. چهار کارشناس داوری: پنالتی پرسپولیس مقابل فولاد اعلام نشد ❌رضا کرمانشاهی: در این صحنه مدافع […]

داوری بازی پرسپولیس و فولاد با توجه به اتفاقات رخ داده در این بازی جنجالی بسیار بحث برانگیز بود. در ادامه توجه شما را به کارشناسی صحنه مشکوک به پنالتی روی شبخ دیاباته در محوطه جریمه فولاد جلب می کنیم.

چهار کارشناس داوری: پنالتی پرسپولیس مقابل فولاد اعلام نشد


❌رضا کرمانشاهی: در این صحنه مدافع فولاد پای شیخ دیاباته را زد و او را سرنگون کرد و به همین دلیل داور باید یک خطای مستقیم به سود پرسپولیس اعلام می‌کرد و چون داخل محوطه جریمه است، این خطا باید پنالتی می‌بود.

❌ابراهیم میرزابیگی: مدافع فولاد بی احتیاطی می‌کند و شیخ دیاباته را می‌زند و باید یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می‌شد. البته آقای بنیادی‌فر هم در اعلام پنالتی دو دل می‌شود و سپس ادامه بازی می‌دهد.

❌تورج حق‌وردی: به نظر می‌رسد که مدافع فولاد پای مهاجم پرسپولیس را می‌زند و این صحنه می‌توانست پنالتی باشد. حتی داور هم یک لحظه قصد داشت که اعلام پنالتی کند ولی شک داشت.

❌حیدر سلیمانی: زمانی که شیخ دیاباته قصد دارد برگردد و ضربه را بزند، بازیکن شماره ۵۵ فولاد به زیر زانوی او ضربه می‌زند و عامل سقوط مهاجم پرسپولیس هم همین ضربه است. داور باید پنالتی اعلام می‌کرد اما تجمع بازیکنان به قدری بالا بود که نتوانست صحنه را ببیند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید