کد خبر:37593
پ

نخودی های پرسپولیس رفتنی شدند | ضرر 10 میلیاردی بازیکنان تاجیک

وحدت هنانوف، منوچهر صفروف و شرزود تمیروف به صورت رسمی در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفتند. بازیکنان تاجیکی قرارداد سه ساله بسته بودند و دو فصل از آن باقی مانده و اگر کنار گذاشته شوند باشگاه موظف به پرداخت قرارداد دو سال دیگر آنهاست که رقم آن در حدود ۳۰۰ هزار دلار برای هر کدام […]

وحدت هنانوف، منوچهر صفروف و شرزود تمیروف به صورت رسمی در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفتند.

بازیکنان تاجیکی قرارداد سه ساله بسته بودند و دو فصل از آن باقی مانده و اگر کنار گذاشته شوند باشگاه موظف به پرداخت قرارداد دو سال دیگر آنهاست که رقم آن در حدود ۳۰۰ هزار دلار برای هر کدام می شود. البته مبلغ قرارداد تمیروف که یکسال دیگر از زمان آن مانده کمی متفاوت است.

با توجه به شرایط فوق، به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس در مخمصه مالی قرار گرفته که می بایست 10 میلیارد تومان بابت دو سال باقیمانده از قرارداد این بازیکنان را بپردازد. آیا امروز بهتر نیست نهادهای نظارتی با ورود به پرونده بررسی کنند چه فرد یا افرادی اصرار به حضور این بازیکنان بی کیفیت در پرسپولیس داشتند که امروز پس از یک فصل، حکم به مازاد اعلام کردن آنها بدهد؟
اگر در خصوص کیفیت این بازیکنان اطمینانی وجود نداشت، چرا با تاجیک ها قرارداد 3 ساله منعقد شده است؟ همه اینها سوالاتی است که شخص یحیی گل محمدی که دستور به جذب این بازیکنان بی کیفیت داد، می بایست پاسخگو باشد.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید