کد خبر:17323
پ

ناراحتی سرمربی پورتو از تصمیمش در مورد مهدی طارمی

سرجیو کونسیسائو پس از درخشش مجدد مهدی طارمی در دیدار پورتو مقابل ناسیونال در جام حذفی پرتغال، با اعتراف به تصمیم اشتباهش در ابتدای فصل مبنی بر نیمکت نشین کردن او و بازی با یک مهاجم، از تصمیم خود ابراز ندامت کرد و ضمن تمجید از کیفیت و عملکرد خوب طارمی مدعی شد اگر او […]

سرجیو کونسیسائو پس از درخشش مجدد مهدی طارمی در دیدار پورتو مقابل ناسیونال در جام حذفی پرتغال، با اعتراف به تصمیم اشتباهش در ابتدای فصل مبنی بر نیمکت نشین کردن او و بازی با یک مهاجم، از تصمیم خود ابراز ندامت کرد و ضمن تمجید از کیفیت و عملکرد خوب طارمی مدعی شد اگر او را از ابتدای فصل در ترکیب اصلی قرار داده بود، پورتو با اختلاف اکنون در صدر جدول لیگ پرتغال قرار داشت. او در ادامه این مصاحبه به این نکته اشاره کرده که اکنون مهدی طارمی به عضو لاینفک ترکیب اصلی پورتو تبدیل شده و نقشی که در تیم ایفا می کند، برای امتیاز گیری در بازی ها بسیار حائز اهمیت است.

گفتنیست مهدی طارمی هم اکنون در رده پنجم جدول گلزنان لیگ پرتغال قرار دارد. بسیاری از علاقه مندان به فوتبال در ایران با تماشای پخش زنده بازی پورتو بیشتر به نقش مهم طارمی در بازیهای پورتو پی برده اند.

 

فیلم گلهای مهدی طارمی برای پورتو

 

ناراحتی سرمری پورتو از تصمیمش در مورد مهدی طارمی

ناراحتی سرمری پورتو از تصمیمش در مورد مهدی طارمی

 

 

کلیدواژه : پورتومهدی طارمی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید