کد خبر:10821
پ

نادری به خاطر رفتار زشت کادر فنی با انصاری از پرسپولیس جدا شد

در حالی که برخی رسانه ها از پیشنهاد مالی سنگین تر استقلال به محمد نادری به عنوان علت پیوستن او به استقلال صحبت کرده اند اما روز گذشته مهدی عبدیان مدعی شد مستندات و مدارکی که پیشنهاد پرسپولیس 30 درصد بالاتر از پیشنهاد استقلال بوده را در اختیار دارد و این موضوع نشان می دهد […]

در حالی که برخی رسانه ها از پیشنهاد مالی سنگین تر استقلال به محمد نادری به عنوان علت پیوستن او به استقلال صحبت کرده اند اما روز گذشته مهدی عبدیان مدعی شد مستندات و مدارکی که پیشنهاد پرسپولیس 30 درصد بالاتر از پیشنهاد استقلال بوده را در اختیار دارد و این موضوع نشان می دهد محمد نادری به خاطر پول به استقلال نرفته است.

 

مقایسه جدایی انصاری از پرسپولیس و سوارز از بارسلونا

 

نادری به خاطر رفتار زشت کادر فنی با انصاری از پرسپولیس جدا شد

نادری به خاطر رفتار زشت کادر فنی با انصاری از پرسپولیس جدا شد

اولین گزینه ای که نادری را به سمت استقلال چرخاند، پرداخت نقدی 150 هزار دلار مبلغ رضایتنامه او به باشگاه بلژیکی بود و این در حالیست که پرسپولیسی ها قصد داشتند در 3 قسط این مبلغ را بپردازند. اما موضوع اصلی که نادری را مصمم به جدایی از پرسپولیس کرد، رفتار کادر فنی در کنار گذاشتن محمد انصاری رفیق و دوست صمیمی نادری بود. در واقع نادری قصد داشت تا در دقیقه 90 پرسپولیسی ها را قال بگذارد تا به نوعی تلافی رفتاری که کادر فنی این تیم با انصاری کرد را تلافی کرده باشد و از همان ابتدا که باب مذاکره با استقلال را باز کرد می توان فهمید که او با انگیزه فراوان قصد دارد در تیم رقیب، مقابل کادر فنی فعلی پرسپولیس که به زعم او به ناحق او را نیمکت نشین کرد و این رفتار ناپسند را با محمد انصاری انجام داد بازی کند.

اصرار بازیکنان پرسپولیس از جمله محمدحسین کنعانی زادگان نیز در تصمیم او تاثیری نداشت چرا که او بهتر از همه می دانست در صورت استمرار حضور در پرسپولیس باز هم نیمکت نشین خواهد شد؛ نادری هنوز فراموش نکرده در دربی برگشت در حالی که دست کادر فنی برای دفاع چپ خالی بود، یحیی ترجیح داد از شجاع خلیل زاده در پست غیرتخصصی دفاع چپ استفاده کند و باز هم او گزینه اصلی یحیی نبود و به همین سبب قید حضور در پرسپولیس را زد تا هم بتواند در جایی بازی کند که بازی بیشتری به او برسد و هم پاسخ رفتار زشت کادر فنی پرسپولیس با دوست صمیمی اش را اینگونه داده باشد.

 

پی نوشت: حال به نظر می رسد تلاش باشگاه و کارد فنی برای بازگرداندن محمد انصاری به پرسپولیس نیز بی نتیجه بماند چرا که او به شدت از تصمیم یحیی در کنار گذاشتنش با آن سبک و سیاق دلخور به نظر می رسد و حاضر نیست اکنون که دستش خالی شده، به تیم بازگردد.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • تاج 24 اکتبر 2020 / 5:13 ب.ظ

    و چاقویی که دسته خودش را می برد!؟ لنگ حقیر و چاقوی زنگ زده!

  • علی 24 اکتبر 2020 / 11:06 ق.ظ

    خداییش رفتار استقلال با مصدومانش خیل جوانمردانه است با نگاهی به بازیکنان مصدوم ونحوه برخورد این تیم با بازیکنانی مثل شجاعیان،آقاخان و…این موضوع ثابت میشه حتی کنعانی زادگان که یکی دوبازی برای استقلال انجام داد ودر آخر هم طلبش کامل پرداخت شد در پرسپولیس تنها پهلوان زنده را عشق است

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید