کد خبر:33140
پ

مکر سازمان لیگ به خودش بازگشت | میخواستند استقلال نتیجه نگیرد اما گل گهر 3-0 بازنده است!

موضوع بازی استقلال و گل گهر به حدی عجیب است که اگر این اتفاقات را برای یک هوادار یا کارشناس فوتبال در اروپا تعریف کنیم، به هیچ وجه باور نمی کند که تشکیلات برگزاری مسابقات سطح اول فوتبال در ایران، برای لجبازی با یک باشگاه برخی اقدامات عجیب را انجام داده باشد و جالبتر اینکه […]

موضوع بازی استقلال و گل گهر به حدی عجیب است که اگر این اتفاقات را برای یک هوادار یا کارشناس فوتبال در اروپا تعریف کنیم، به هیچ وجه باور نمی کند که تشکیلات برگزاری مسابقات سطح اول فوتبال در ایران، برای لجبازی با یک باشگاه برخی اقدامات عجیب را انجام داده باشد و جالبتر اینکه بدون استعلام های لازم، مجوز حضور بازیکن گابنی گل گهر در این بازی را صادر کرد.

 

مکر سازمان لیگ به خودش بازگشت | میخواستند استقلال نتیجه نگیرد اما گل گهر 3-0 بازنده است!

درحالی که در روز بازی استقلال و گل گهر ، آقایان به شکلی غیرقانونی موجب عدم استفاده از ژستد و یامگا شدند و استقلال دو امتیاز مهم را از دست داد، یک اتفاق مهم دیگر هم رخ داد، اینکه سازمان لیگ با صدور مجوز برای بازی اریک بوکوم ، که هیچ بازی ملی ای ندارد تخلف بزرگی انجام داد تا همه کار برای ضربه زدن به استقلال انجام شده باشد.

حال با گذشت چندروز از بازی، سکوت فدراسیون و سازمان لیگ در این زمینه تعجب آور است. در این زمینه هم فدراسیون فوتبال (بخش بین الملل)، هم باشگاه گل گهر و هم سازمان لیگ به طرز مشهودی تخلف انجام داده اند و برای بازیکنی که بصورت قانونی اجازه بازی در لیگ ایران را ندارد مجوز بازی صادر شده است. بدیهی است که بازی باید با نتیجه سه بر صفر به سود استقلال اعلام شود و هیچ راهی برای فدراسیون نشینان (به طور خاص جناب درودگر و رفقا) که برای این بازی خوابهای آشفته ای دیده بودند، باقی نمانده است.

 

قانون مشخص است و با توجه به نبود بازیکن گابنی در لیست بازیهای ملی تیم ملی گابن از سال 2020 تاکنون که در برنامه فوتبال برتر نیز به آن پرداخته شد، تخلف گل گهر محرز و نتیجه این بازی می بایست 3 بر 0 به سود استقلال اعلام شود.

در این اتفاقات عجیب به یاد کلام الله در قرآن مجید در سوره آل عمران افتادیم که می فرماید : وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ .

به واقع تشکیلات فوتبال ایران برای نتیجه نگرفتن استقلال در بازی مقابل گل گهر دسیسه چیده بودند اما در نهایت مشخص شد که این بازی می بایست با نتیجه 3 بر 0 به سود استقلال اعلام شود!

 

 

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • کوروش 28 نوامبر 2021 / 8:10 ق.ظ

    احسن آقای ملکی شما ببین تو این 8 سال چه بلاهایی سر این تیم آوردن این بی شرفا و گماشته هاشون تو تیم هیچ غلطی نمی کردن ، واقعا اگه هوادار باغیرت استقلال نبود منحلش کرده بودن ، الان لااقل یه آقای باشخصیت و درست مدیر استقلال شده که جلوشون وایساده

  • دستپاچه 27 نوامبر 2021 / 7:28 ب.ظ

    دمتون گرم با این خبر … کاش این وعده آسمانی طوری محقق به که هم ما معمولی ها شاهد ش باشیم و هم درسی به واسه “از ما بهترون ” ها …

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید