کد خبر:13156
پ

مهدی مهدی خانی ستاره جدید پرسپولیس: با کاوه رضایی فامیلیم

مهدی مهدی خانی وینگر سرعتی تکنیکی جدید پرسپولیس مدعی شد با کاوه رضایی ستاره سابق استقلالی ها فامیل است اما هرگز با وی کری نداشته است.     مهدی مهدی خانی ستاره جدید پرسپولیس: با کاوه رضایی فامیلیم ?تصمیم گرفتم به تیمی بیایم که دوستش دارم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و الان […]

مهدی مهدی خانی وینگر سرعتی تکنیکی جدید پرسپولیس مدعی شد با کاوه رضایی ستاره سابق استقلالی ها فامیل است اما هرگز با وی کری نداشته است.

 

 

مهدی مهدی خانی ستاره جدید پرسپولیس: با کاوه رضایی فامیلیم

مهدی مهدی خانی ستاره جدید پرسپولیس: با کاوه رضایی فامیلیم

?تصمیم گرفتم به تیمی بیایم که دوستش دارم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و الان در خدمت باشگاه بزرگ پرسپولیس هستم.

?همه آنهایی که مرا می‌شناسند، می‌دانند چقدر این تیم را دوست دارم و سال‌ها برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه می‌آمدم. الان هم خیلی خوشحالم به باشگاهی آمدم که از بچگی آرزوی آن را داشتم. به نظرم رسیدن به رؤیای بچگی خیلی لذت‌بخش است و من بابت این موضوع خدا را شاکرم.

?پرسپولیس جو بسیار خوب و متحدی دارد و وقتی وارد این تیم می‌شوی، این موضوع به خوبی قابل لمس است. بازیکنان بزرگی در پرسپولیس بازی می‌کنند و من خوشحالم که می‌توانم کنارشان چیزهای زیادی یاد بگیرم. امیدوارم بتوانم مهره مفیدی برای تیم محبوبم باشم و کنار سایر بچه‌ها برای موفقیت بزرگترین باشگاه ایران و آسیا تلاش کنیم.

?جا دارد از گل‌محمدی بابت اعتمادش تشکر کنم. تمام تلاشم را می‌کنم تا جواب اعتماد او را در زمین بدهم و بهترین عملکرد را در پرسپولیس داشته باشم.

?قبول دارم و می‌دانم به چه تیم بزرگی آمدم. پرسپولیس مهاجمان بسیار خوبی دارد و من هم آمدم تا به تیم کمک کنم و هر وقت کادر فنی صلاح دانست، در خدمت پرسپولیس خواهم بود.

?کاوه همشهری من و یکی از اقوام مادرم به حساب می‌آید و با او فامیلیم. کل‌کل یا کری با هم نداریم؛ یعنی تا الان هیچ‌وقت این اتفاق رخ نداده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید