کد خبر:16521
پ

مهدی فنونی زاده: کنعانی زادگان کوچه پشتی عربده کشیده و جرات ندارد اسم بیاورد!

مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال در مورد فینال لیگ قهرمانان آسیا و کری خوانی چند بازیکن پرسپولیس در این زمینه صحبتهای جنجالی جدیدی را طرح کرد که در ادامه می خوانید.   مهدی فنونی زاده: کنعانی زادگان کوچه پشتی عربده کشیده و جرات ندارد اسم بیاورد! کنعانی‌زادگان در صفحه شخصی‌اش نوشته وقتی صدای کفتارها شنیده […]

مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال در مورد فینال لیگ قهرمانان آسیا و کری خوانی چند بازیکن پرسپولیس در این زمینه صحبتهای جنجالی جدیدی را طرح کرد که در ادامه می خوانید.

 

مهدی فنونی زاده: کنعانی زادگان کوچه پشتی عربده کشیده و جرات ندارد اسم بیاورد!

مهدی فنونی زاده: کنعانی زادگان کوچه پشتی عربده کشیده و جرات ندارد اسم بیاورد!
کنعانی‌زادگان در صفحه شخصی‌اش نوشته وقتی صدای کفتارها شنیده می‌شود، یعنی شیری زمین خورده است!
مهدی فنونی زاده گفت:
او با چند استعاره مثل متخصص آسیا، پلی‌آف آسیا، غول آسیا، شش قلب سرخ و وطن‌فروشی به نوعی به استقلالی‌ها طعنه زده است. جواب این بچه‌ها را بدهیم، فکر می‌کنند کسی شده‌اند! اول اجازه بدهید حس و حال خودم پای تلویزیون را بگویم.
دیدار فینال را دیدید؟
بله! دائم نگران علی پروین بودم که مبادا از اتفاقات بازی سکته کند! چون یحیی دستش برای بازی روبه‌روی تیم کره‌ای خالی بود و برای تعویض‌های بعدی باید افشین پیروانی را می‌فرستاد داخل زمین! (خنده)! پرسپولیس انصافاً بد بازی نکرد ولی خب خطاهای خنده‌داری مرتکب شدند!
مهدی شیری؟
مهدی فنونی زاده گفت:
آن شیری که پرسپولیسی‌ها درباره زمین خوردنش حرف می‌زنند همین مهدی شیری است که به جای زمین خوردن پرید هوا و توپ را با دست زد تا تیمش زمین بخورد (خنده)! این شیری کجا و شیر واقعی کجا؟!
می‌دانستید این بازیکن به تیم ملی هم دعوت شده است؟
بازیکنی که درون محوطه جریمه خود چنین خطای مبتدیانه‌ای را مرتکب می‌شود به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنند بعد وریا غفوری با این همه تجربه را به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌کنند!
منظور کنعانی‌زادگان از متخصص آسیا و پلی‌آف استقلال نیست؟
مهدی فنونی زاده گفت:
نمی‌دانم! اگر جرأت دارد اسم ببرد تا جوابش را واضح‌تر بدهیم. وقتی او این‌گونه حرف می‌زند ما هم نمی‌توانیم جواب بدهیم چون واضح حرف نزده است. رفته کوچه پشتی و برای در و دیوار عربده کشیده است! وجود داشت اسم استقلال را به زبان می‌آورد. من هم می‌گویم اگر بعضی از دایی‌های نمایشگاه‎دار نبودند که ۲ میلیارد، ۲ میلیارد پول خرج کنند، خیلی از آنهایی که امروز دهان‌شان را به هر شکلی باز می‌کنند، اتوبوس تیم ملی را هم از دور نمی‌دیدند چه برسد که برای آن بازی کنند. خدا این دایی‌ها را از آنها نگیرد که اگر نبودند و نمایشگاه اتومبیل نداشتند الان باید در دسته یک ساک سرمربی را این‌طرف و آن‌طرف می‌بردند.

دیدگاه کاربران 12 دیدگاه
  • ناصر 3 ژانویه 2021 / 7:54 ب.ظ

    باسلام خدمت آقای فنونی زاده آرزومیکنم همه استقلالیامثل آقای فنونی زاده باتعصب وباغیرت باشنددرودبه شرفت

  • ناشناس 3 ژانویه 2021 / 7:10 ب.ظ

    اى ول عجب پيشكسوتهايى داريم واقعاجاى تاسف داره يك احمق اينجورحرف نميزنه كه اين آقايون اينجورى حرف ميزنن الگوى جوانان ماامثال آقاى فنوني زاده وغيره

  • قلعه نویی 3 ژانویه 2021 / 6:33 ب.ظ

    عربده کشی کار امثال شماست سابقه شما که این رانشان میدهد

  • ناشناس 3 ژانویه 2021 / 5:30 ب.ظ

    جواب ابلغان خاموشی درودبرکنعانی

  • توکل کوهی 3 ژانویه 2021 / 4:43 ب.ظ

    سلام و عرض ادب
    چه خوب رعایت میکنند اخلاق گفتگو را هم “بزرگان” و هم “جوانان امروزی”…
    آداب فرهیختگی را در “سرزمین فرهنگ و ادب” خوب منتقل میکنند به نسلی که منش و شخصیت اش در حال شکل گیری است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید