کد خبر:40051
پ

مهدی ترابی رکورد قهرمانی بدون شکست استقلال را دست نیافتنی کرد

مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس که شب گذشته می توانست با به ثمر رساندن گل تساوی تیمش مقابل تراکتور، زمینه کامبک و پیروزی تیمش را فراهم کند و دوباره فاصله با تیم دوم یعنی استقلال را به عدد 3 برساند، با خودخواهی پنالتی را از لوکادیا دریغ کرد تا هم 3 امتیاز حساس خانگی از دست […]

مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس که شب گذشته می توانست با به ثمر رساندن گل تساوی تیمش مقابل تراکتور، زمینه کامبک و پیروزی تیمش را فراهم کند و دوباره فاصله با تیم دوم یعنی استقلال را به عدد 3 برساند، با خودخواهی پنالتی را از لوکادیا دریغ کرد تا هم 3 امتیاز حساس خانگی از دست رفته باشد و هم یکی از رکوردهای مهمی که پرسپولیسی ها از ابتدای فصل برای ان هدفگذاری کرده بودند، از دست برود.

مهدی ترابی رکورد قهرمانی بدون شکست استقلال را دست نیافتنی کرد

همانطور که می دانید تیم استقلال در فصل گذشته با هدایت فرهاد مجیدی توانست یک رکورد استثنایی در تاریخ فوتبال ایران و جهان از خود بر جای بگذارد و عنوان قهرمانی را بدون پذیرش هیچ شکستی در انتهای فصل به دست آورد. اتفاقی نادر در فوتبال جهان که تنها 5 تیم تاکنون موفق به کسب آن شده اند.

سرمربی پرسپولیس که در فصل گذشته همه جام های ممکن را از دست داده بود با تشکیل تیمی کهکشانی و پرستاره قصد داشت نه تنها به عنوان قهرمانی این فصل برسد بلکه چند رکورد جدید را که فصل گذشته فرهاد مجیدی در تاریخ فوتبال ایران ثبت کرده بود را به نام خود و پرسپولیس کند. یکی از این رکوردها قهرمانی بدون شکست بود که با پذیرش شکست مقابل تراکتور از دست رفت و پرسپولیسی ها باید به دنبال دو رکورد دیگر یعنی بیشترین امتیاز تیم قهرمان و کمترین گل خورده و بیشترین کلین شیت بروند.

در واقع از دست رفتن پنالتی ترابی بهای سنگینی به مراتب بیشتر از 3 امتیاز از دست رفته برای این تیم داشت که باید دید آیا این تیم می تواند در ادامه و بازی مقابل سپاهان خود را بازیابی کند یا خیر.

 

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • لنگپلیسه کیسه کش هشت تایی بوسیله سرورش تاج فوتبال ایران 3 اکتبر 2022 / 4:52 ب.ظ

    دیگه همه ایرانیا با دیدن پنالتی مسخره ای که برای تیم حکومتی گرفته شد و پنالتی های صحیح که ذر بازی های قبل برای استقلال قهرمان گرفته نشد باید به حکومتی بودن لنگپلیبس رسوا و بی اعتبار پی برده باشند مگر اینکه کلا از مخ راحت باشند .

  • کیسه بی آبرو 3 اکتبر 2022 / 11:33 ق.ظ

    حسام جون بازیکنان پاغیرت پرسپولیس به خاطردستگیرشدن حسین ماهینی و حمیدرضا علی عسگری نمیخواستند بازی کنند شما حرص نخور همچنین به خاطر اعتراض به حرفهای مزخرف حسن عباسی حاضر به بازی نبودند شما خوشحال باش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید