کد خبر:5759
پ

مهدی ترابی تحت هیچ شرایط نمی تواند به پرسپولیس بازگردد

بتاکاپ – مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس سعی کرد در برنامه فوتبال برتر با انحراف افکار عمومی، بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس را محتمل قلمداد کند اما از نظر قانونی او حداقل تا 6 ماه آینده نمی تواند به پرسپولیس باز گردد.   افشای نامه رسمی الدحیل برای جذب مهدی ترابی توسط لیدر جنجالی […]

بتاکاپ – مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس سعی کرد در برنامه فوتبال برتر با انحراف افکار عمومی، بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس را محتمل قلمداد کند اما از نظر قانونی او حداقل تا 6 ماه آینده نمی تواند به پرسپولیس باز گردد.

 

افشای نامه رسمی الدحیل برای جذب مهدی ترابی توسط لیدر جنجالی پرسپولیس

 

مهدی ترابی تحت هیچ شرایط نمی تواند به پرسپولیس بازگردد

 

بر طبق قانونی که مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ عنوان کرد، او به بازیکنانی که یک طرفه اقدام به فسخ قرارداد خود می کنند هشدار داد که اگر دلایل کافی برای فسخ یک طرفه قرارداد ندارند، اقدام به اینکار نکنند چرا که اگر شرایط فسخ یک طرفه را نداشته باشند، 6 ماه از حضور در میادین محروم خواهند شد.

 

اگرچه مهدی ترابی فعلاً درخواست فسخ یک طرفه قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را نزد سازمان لیگ ثبت کرده و هنوز اجرایی نشده اما در این شرایط دو حالت بیشتر وجود ندارد. اول اینکه درخواست فسخ قرارداد او مورد موافقت قرار بگیرد و او بتواند از پرسپولیس جدا شده و به تیم الخور قطر بپیوندد و دوم اینکه درخواست فسخ او با توجه به رصد قرارداد او و باشگاه پرسپولیس، مورد موافقت قرار نگیرد و در این صورت، مهدی ترابی 6 ماه از فعالیت فوتبالی محروم خواهد شد و در آن حالت نیز قادر به همراهی پرسپولیس نخواهد بود.

 

اینطور که از ظواهر امر پیداست، ترابی در صورتی که در حالت عادی قصد ترانسفر شدن به تیم دیگری را داشت می بایست مبلغ 300 هزار دلار به باشگاه پرسپولیس می داد اما او با اینکار خود و استفاده از فشار هواداران قصد داشت تا قرارداد جدیدی با مسئولین پرسپولیس منعقد کند که اولاً با درخواست جدایی اش در هر مقطعی از فصل بی قید و شرط و بدون پرداخت هیچ مبلغی موافقت شود دوماً مبلغ قرارداد خود را بالاتر ببرد که تنها در صورت موافقت مسئولین باشگاه پرسپولیس با این شرایطف او می تواند به عنوان بازیکن آزاد با یک قرارداد جدید به پرسپولیس بپیوندد که به نظر نمی رسد مدیران پرسپولیس زیر بار درخواستهای ترکمانچای ترابی بروند و او تا امروز بزرگ ترین جدا شده پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید