کد خبر:40140
پ

مهدی ترابی بازیکن تحمیلی به کیروش است ؟| آمار بازیکن ارزشی پرسپولیس چه می گوید؟

با اعلام لیست 16 نفره تیم ملی که متشکل از بازیکنان لیگ برتری هستند، بار دیگر شاهد حضور مهدی ترابی در لیست کیروش هستیم تا گمانه زنی ها در خصوص سفارشی بودن این بازیکن بالا بگیرد. مهدی ترابی بازیکن تحمیلی به کیروش است ؟| آمار بازیکن ارزشی پرسپولیس چه می گوید؟ ترابی که مواضع سیاسی […]

با اعلام لیست 16 نفره تیم ملی که متشکل از بازیکنان لیگ برتری هستند، بار دیگر شاهد حضور مهدی ترابی در لیست کیروش هستیم تا گمانه زنی ها در خصوص سفارشی بودن این بازیکن بالا بگیرد.

مهدی ترابی بازیکن تحمیلی به کیروش است ؟| آمار بازیکن ارزشی پرسپولیس چه می گوید؟

هشدار سرمربی پرسپولیس به بازیکنان: باند مشکی، استوری سیاسی، مصاحبه جنجالی ممنوع!

ترابی که مواضع سیاسی اش تا حد زیادی مشخص است و به همین خاطر در اتفاقات اخیر با سایر هم بازیان خود همراهی نکرده افت محسوسی را در دو بازی اخیر تجربه کرده است اما با این حال همچنان از سوی کیروش به تیم ملی دعوت می شود. او در 8 بازی که به طور فیکس برای پرسپولیس به میدان رفته تنها موفق به دادن 1 پاس گل شده و این در حالیست که اگر بنا به مقایسه آمار انفرادی و فردی بود، مهدی قایدی در شرایط مشابه در 7 بازی موفق به زدن 1 گل و دادن 1 پاس گل و گرفتن یک پنالتی شده است اما در عین ناباوری مهدی قایدی به تیم ملی دعوت نمی شود و مهدی ترابی با آماری فاجعه همچنان به تیم ملی دعوت می شود.

همین تناقض کافیست تا برخی به شائبه سفاشی بودن او و وحید امیری برای دعوت به تیم ملی بپردازند چرا که وحید امیری نیز پس از مدتها مصدومیت همچنان به عنوان بازیکن تعویضی در پرسپولیس به میدان می رود اما در عین ناباوری به تیم ملی دعوت می شود و بازیکن آماده ای همچون سعید صادقی پشت خط می ماند!

گفته می شود مواضع مشترک وحید امیری و مهدی ترابی در اتفاقات اخیر از آنها یک جوان (مومن، انقلابی، بسیجی) ساخته که با سفارش نهادهای بالادستی به سبب استمرار در حفظ مواضعشان، به تیم ملی دعوت می شوند وگرنه دعوت از این بازیکنان هیچ تویجه فنی ندارد.

اگر در زمان اسکوچیچ اصطلاح بازیکن پکیجی مرسوم بود به نظر می رسد حالا اصطلاح بازیکن سفارشی مرسوم شده است.

 

البته انتخاب بازیکن حق سرمربی تیم ملی است و او با سلیقه خود می تواند هر بازیکنی را انتخاب کند چرا که در نهایت او بابت نتایج پاسخگو خواهد بود اما چه بهتر بود برای حفظ روحیه رقابتی بین بازیکنان لیگ برتر برای رسیدن به پیراهن تیم ملی در آستانه جام جهانی، معیار عملکرد فنی به مسائل دیگر ارجحیت پیدا می کرد.

 

کلیدواژه : مهدی ترابی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید