کد خبر:39501
پ

مهدی تاج با برگ کیروش بازی کرد تا برانکو را به تیم ملی برگرداند؟

در حالی که مهدی تاج قبل از انتخابش به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال از برکناری قطعی اسکوچیچ صحبت کرده بود و به صراحت از کارلوس کیروش به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی یاد کرده بود، ظاهراً در مواضع خود تجدید نظر کرده است. مهدی تاج با برگ کیروش بازی کرد تا برانکو را به […]

در حالی که مهدی تاج قبل از انتخابش به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال از برکناری قطعی اسکوچیچ صحبت کرده بود و به صراحت از کارلوس کیروش به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی یاد کرده بود، ظاهراً در مواضع خود تجدید نظر کرده است.

مهدی تاج با برگ کیروش بازی کرد تا برانکو را به تیم ملی برگرداند؟

به نظر می رسد خلف وعده بین کاندیدای فدراسیون فوتبال به عادت تبدیل شده و کاندیدا ابتدا با اسامی برخی نفرات برای خود رای جمع می کنند و سپس بعد از اینکه اصطلاحاً خرشان از پل گذشت، تصمیمات و اقدامات دیگری را پیاده سازی می کنند. پس از اینکه عزیزی خادم با برگ علی خطیر به عنوان دبیر کلی فدراسیون فوتبال بازی کرد و پس از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، کل بدنه فدراسیون را از نفرات نزدیک به پرسپولیس انتخاب کرد اینبار نیز به نظر می رسد همان اتفاق در سطحی دیگر رخ خواهد داد و مهدی تاج ابتدا رای موافقان بازگشت کیروش را گرفته و به دنبال بازگرداندن برانکویی است که چندی پیش مدعی شد مشکلی بابت فسخ قراردادش با تیم ملی عمان ندارد.

 

تاج در گذشته نیز مذاکراتی را با برانکو برای جانشینی کیروش پیش از جام جهانی 2018 انجام داده بود و همان مذاکرات مخفی باعث ایجاد کدورت بین کیروش و برانکو شد. اتفاقی که اخیراً نیز رخ داد و به محض اینکه دراگان اسکوچیچ از مذاکرات پنهان نفرات آقایان برای بازگرداندن برانکو به نیمکت تیم ملی مطلع شد، روابطش با برانکو به سردی گرائید.

سیگنال دیگری که از بازگشت برانکو به فوتبال ایران پرده بر می دارد این بود که برانکو به طور جدی به یکباره به دنبال تسویه حساب مالیاتی خود در ایران افتاد تا بازگشتش به ایران با مشکل مواجه نشود.

 

برخی منابع غیررسمی امروز اعلام کردند برانکو قراردادش با تیم ملی عمان را فسخ کرده و مربی آزاد محسوب می شود. به نظر می رسد سلسه اتفاقات اخیر در نهایت منتج به این شده که دست راست سلطانی فر که عامل عقد قرارداد ننگین با ویلموتس بود، با دار و دسته ش بار دیگر به شکل مافیایی به فدراسیون فوتبال بازگردند. تاج که به بهانه بیماری قلبی در کوران انتقادات به واسطه قرارداد ویلموتس از فدراسیون کناره گیری کرده بود، به یکباره شفا پیدا کرد و با تیم پرسپولیسی خود (نبی و قنبرزاده) بار دیگر در فدراسیونی بساط پهن کردند که در دوران آقایان، 5 عنوان قهرمانی به پرسپولیس رسیده بود و حالا نیز ظاهراً قرار است پروژه عبور از اسکوچیچ بله قربان گو به ماموریت بازگرداندن برانکو به نیمکت تیم ملی ختم شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید