کد خبر:8776
پ

مهدی تاج آب پاکی را روی دست پرسپولیسی ها ریخت

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در استوری کوتاهی مدعی شد AFC قادر به برگرداندن نتیجه بازی پرسپولیس و النصر نیست چرا که همه چیز در جریان ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم به طور قانونی ثبت شده است. از طرف دیگر هوشنگ نصیر زاده عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز به موارد امیدبخشی برای پرسپولیسی ها […]

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در استوری کوتاهی مدعی شد AFC قادر به برگرداندن نتیجه بازی پرسپولیس و النصر نیست چرا که همه چیز در جریان ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم به طور قانونی ثبت شده است.

از طرف دیگر هوشنگ نصیر زاده عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز به موارد امیدبخشی برای پرسپولیسی ها اشاره کرده که در ادامه می خوانید.

با توجه به اینکه رئیس کمیته استیناف AFC یک ایرانی است، پرسپولیسی‌ها می‌توانند از او کمک بخواهند تا بتواند اعضای این کمیته را متقاعد کند که حرکت آل‌کثیر نژادپرستانه نبوده و تنها یک شادی گل شخصی است

مهم این است که تمام کارشناسان داوری و اعضای کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا بر این باور باشند که این (کارت زرد وحید امیری) یک اشتباه فاحش داوری بوده و متفق‌القول بگویند که کارت زرد حق این بازیکن نبوده است. پرسپولیسی‌ها می‌توانند امیدوار باشند که این بازیکن مورد بخشش قرار بگیرد، درست مثل سیامک نعمتی.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید