کد خبر:16988
پ

مهدی طارمی در پرتغال به حرف برانکو رسید | او نادم است؟

مهدی طارمی در فصل جاری لیگ پرتغال و در بازی هایی که برای تیم پورتو به میدان رفته فوق العاده ظاهر شده و توانسته خودش را به عنوان بازیکنی تاثیر گذار به فوتبال پرتغال معرفی کند.   فیلم گلهای مهدی طارمی در پورتو   پخش زنده بازی های پورتو   او دیشب هم علاوه بر […]

مهدی طارمی در فصل جاری لیگ پرتغال و در بازی هایی که برای تیم پورتو به میدان رفته فوق العاده ظاهر شده و توانسته خودش را به عنوان بازیکنی تاثیر گذار به فوتبال پرتغال معرفی کند.

 

فیلم گلهای مهدی طارمی در پورتو

 

پخش زنده بازی های پورتو

 

او دیشب هم علاوه بر این که دو بار گلزنی کرد، یک پنالتی هم برای هم تیمی هایش گرفت اما نکته ای که در این میان جالب به نظر می رسد این است که طارمی به رغم پنالتی های زیادی که برای پورتو گرفته، در این تیم پنالتی زن نیست.

این در حالی است که مهدی طارمی در پرسپولیس توقع داشت هر وقت پنالتی می گیرد، خودش پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد. اوج این موضوع نیز در بازی با تراکتور و در تبریز رخ داد که طارمی برای پرسپولیس پنالتی گرفت اما برانکو، جری بنگستون را پشت ضربه پنالتی فراخواند و به طارمی اجازه نداد پنالتی را بزند.

موضوعی که باعث ناراحتی و حتی قهر طارمی شد اما برانکو در همان مقطع به این بازیکن گفت در فوتبال روز دنیا قرار نیست هر بازیکنی که پنالتی می گیرد، پشت توپ قرار بگیرد چرا که زیر فشار فیزیکی و روحی زیاد است و اصلا قرار نیست هر بازیکنی که پنالتی می گیرد پنالتی زن هم باشد مگر در شرایط بسیار خاص. شاید طارمی در آن مقطع متوجه حرف درست برانکو نشد اما این روزها و در لیگ پرتغال به حرف های برانکو رسیده و متوجه شده سرمربی سابقش تصمیم درستی در مورد او گرفته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید