کد خبر:4742
پ

ممانعت از ورود مدیربازداشتی به باشگاه پرسپولیس

مهدی خواجه وند که اخیراً توسط ماموران گمنام امام زمان بازداشت شده بود با قرار وثیقه چند میلیاردی از بازداشت آزاد شد اما به نظر می رسد او حق حضور در باشگاه پرسپولیس را ندارد.   مهدی خواجه‌وند، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس که حدود دو هفته قبل بازداشت شده بود، با اعلام وزارت ورزش و […]

مهدی خواجه وند که اخیراً توسط ماموران گمنام امام زمان بازداشت شده بود با قرار وثیقه چند میلیاردی از بازداشت آزاد شد اما به نظر می رسد او حق حضور در باشگاه پرسپولیس را ندارد.

 

ممانعت از ورود مدیربازداشتی به باشگاه پرسپولیس

مهدی خواجه‌وند، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس که حدود دو هفته قبل بازداشت شده بود، با اعلام وزارت ورزش و ابلاغ آن به باشگاه پرسپولیس حق حضور در ساختمان این باشگاه را نخواهد داشت.

همچنین گفته می‌شود قراردادهای چند وقت اخیر این باشگاه که زیر نظر معاون حقوقی آنها بوده، استرداد شده و قرار است مورد بازبینی قرار گیرد.

با توجه به اینکه او قرارداد پرسپولیس با آتیه داده پرداز را او تنظیم کرده به نظر می رسد تمام مشکلاتی که این قرارداد یک طرفه دارد نیز بار دیگر نمایان شود و اینبار پای نفراتی همچون محمدحسن انصاری فرد و علی سلطانی فر (فرزند وزیر ورزش) نیز در این پرونده گیر باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید