کد خبر:19969
پ

مقایسه فکری و گل محمدی در تفاوت نگاه به عالیشاه و میلیچ

در حالی که انتقادات از تاکتیک های محمود فکری در روزهای اخیر افزایش یافته، یکی از مواردی که همواره مورد نقد منتقدین نسبت به کادر فنی استقلال و به طور خاص محمود فکری بوده، کنار گذاشتن عجیب میلیچ از ترکیب اصلی تیم و بازی دادن به بازیکن بی کیفیتی همچون محمد نادری بوده است.   […]

در حالی که انتقادات از تاکتیک های محمود فکری در روزهای اخیر افزایش یافته، یکی از مواردی که همواره مورد نقد منتقدین نسبت به کادر فنی استقلال و به طور خاص محمود فکری بوده، کنار گذاشتن عجیب میلیچ از ترکیب اصلی تیم و بازی دادن به بازیکن بی کیفیتی همچون محمد نادری بوده است.

 

مقایسه فکری و گل محمدی در تفاوت نگاه به عالیشاه و میلیچ

مقایسه فکری و گل محمدی در تفاوت نگاه به عالیشاه و میلیچ

پرسپولیس در حالی امروز چهارمین پیروزی پیاپی خود در لیگ برتر مقابل پیکان را جشن گرفت که یحیی گل محمدی سرمربی این تیم پس از مدتها کج سلیقگی در مورد امید عالیشاه، او را از چند بازی قبل این تیم به طور ثابت به میدان فرستاده و اتفاقاً همین مورد، تحرک خوبی به فاز هجومی بی تحرک پرسپولیس بخشیده است و امید عالیشاه بار دیگر به دوران اوج خود بازگشته است که همین اتفاق باعث بازگشت پرسپولیس به نوار پیروزی های سریالی شد.

در طرف مقابل محمود فکری با در اختیار داشتن بازیکنی مثل سجاد آقایی و هرویه میلیچ،، به دلایل نامعلوم این دو بازیکن را کنار گذاشت تا امروز استقلال از نامتوازن بودن قوای جناحین خود رنج ببرد چرا که آنالیزورهای تیمهای حریف به خوبی می دانند محمد نادری با اضافه وزن مشهودی که دارد، هرگز نمی تواند کار خاصی در فاز تهاجمی استقلال انجام دهد و با روزهای اوجش فاصله بسیار دارد و این در حالی است که فکری، پیشتر میلیچ را به دلایل عجیب از ترکیب اصلی کنار گذاشته و دست به نوعی خودزنی زده بود.

او در مورد بازیکنی همچون سجاد آقایی نیز همین کج سلیقگی را به خرج داد تا ستاره تیم استراماچونی هرگز فرصت بازی در تیم فکری نداشته باشد و این فلاح جوان باشد که در کمال تعجب در دقایق پایانی بازیهای استقلال به میدان برود!

 

هر چه که هست، محمود فکری با این کج سلیقگی خود در انتخاب نفرات اصلی تیم هم به خود و هم به استقلال صدمه زد و در طرف مقابل یحیی گل محمدی با قبول اشتباهش در مورد امید عالیشاه هم خود را از فشار تساوی های پیاپی نجات داد و هم تیمش را از میانه جدول به صدر جدول رساند تا مشخص شود، محمود فکری برای حرفه ای شدن در امر مربیگری هنوز به زمان نیاز دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید