کد خبر:18189
پ

مقایسه عملکرد حامد لک و رشید مظاهری

هر دو دروازه بان استقلال و پرسپولیس در فصل جاری، تاکنون آمار مثبتی را از خود بر جای گذاشته اند و به نظر می رسد رقابت زیرپوستی و مخفی را برای رسیدن به پیراهن شماره 1 تیم ملی آغاز کرده اند. در ادامه توجه شما را به مقایسه عملکرد حامد لک و رشید مظاهری  جلب […]

هر دو دروازه بان استقلال و پرسپولیس در فصل جاری، تاکنون آمار مثبتی را از خود بر جای گذاشته اند و به نظر می رسد رقابت زیرپوستی و مخفی را برای رسیدن به پیراهن شماره 1 تیم ملی آغاز کرده اند. در ادامه توجه شما را به مقایسه عملکرد حامد لک و رشید مظاهری  جلب می نمائیم.

 

مقایسه عملکرد حامد لک و رشید مظاهری

مقایسه عملکرد حامد لک و رشید مظاهری

حامد لک و رشید مظاهری یک وجه مشترک و جالب با هم دارند، اینکه هر 2 اولین فصل حضورشان را در تیم استقلال و پرسپولیس پشت سر می گذارند و اتفاقا هر دو هم با نمایش های خوب شان رضایت هواداران تیم خود را جلب کردند.

اما نکته جالب در مورد این 2 دروازه بان این است که هم مظاهری و هم لک تاکنون 9 بار در لیگ برتر درون دروازه تیم‌های استقلال و پرسپولیس قرار گرفته اند و هر دو فقط 5 گل دریافت کرده اند.

هرچند در این فصل دروازه بان هایی مثل حسین پورحمیدی و محمدرضا اخباری هم آمار خوبی داشته اند اما به نظر می رسد رقابت اصلی برای کسب عنوان بهترین دروازه بان فصل بین رشید مظاهری و لک است، 2 دروازه بانی که هم درون دروازه تیم شان درخشان هستند و هم تیم هایشان توانسته اند خود را به عنوان مدعیان جدی قهرمانی معرفی کنند.

آنچه مسلم است هفته دوازدهم لیگ برتر برای مظاهری و لک بسیار مهم است چراکه هرکدام می توانند با بسته نگه داشتن دروازه، آمار خود را از رقیب بهتر کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید