کد خبر:16736
پ

معرفی فنی ترین تیم لیگ برتر | نام این تیم پرسپولیس نیست

بتاکاپ – از زمانی که پیروز قربانی از پرسپولیس به عنوان فنی ترین تیم ایران نام برده، این تیم به شکل عجیبی با افت کیفیت در بازی اش رو به رو شده و کلمه کلیدی فنی ترین تیم ایران به یک کلیدوازه خاص بین هواداران فوتبال تبدیل شده است اما با نگاهی به بازیهای انجام […]

بتاکاپ – از زمانی که پیروز قربانی از پرسپولیس به عنوان فنی ترین تیم ایران نام برده، این تیم به شکل عجیبی با افت کیفیت در بازی اش رو به رو شده و کلمه کلیدی فنی ترین تیم ایران به یک کلیدوازه خاص بین هواداران فوتبال تبدیل شده است اما با نگاهی به بازیهای انجام شده در لیگ برتر تا اینجای کار به نظر می رسد لقب فنی ترین تیم لیگ برتر فارغ از نتایج تیمها برازنده ذوب آهن اصفهان است و لاغیر.

 

برنامه بازی های لیگ برتر

 

معرفی فنی ترین تیم لیگ برتر | نام این تیم پرسپولیس نیست

معرفی فنی ترین تیم لیگ برتر | نام این تیم پرسپولیس نیست

نتایج در فوتبال حرف اول را می زنند اما اگر تیمی به لحاظ نتیجه گیری اوضاع خوبی نداشته باشد اما کیفیت فنی خوبی از خود به نمایش بگذارد، به مرور بازی های این تیم با نتیجه گیری هم همراه خواهد شد. در حال حاضر بسیاری از تیم های لیگ برتر ستاره محور هستند و نتایجی که کسب کرده اند به واسطه درخشش ستاره های گران قیمتی است که در این تیم ها بازی می کنند اما تنها تیمی که در ابتدای فصل بسیاری از بازیکنان کلیدی خود را از دست داد و با بازیکنان کم و نام و نشان نسبت به سایر تیمها در بازی ها حاضر می شود، تیم ذوب آهن است که اگرچه در قعر جدول رده بندی حضور دارد اما با نگاهی به بازیهای این تیم در مقابل حریان به سادگی می توان دریافت کادر فنی ذوب آهن از دانش بالایی برخوردار است که توانسته با این جمع از بازیکنان بدون عذر و بهانه نمایش های قابل تحسینی را مقابل تیم ها ارائه کند.

شاید جدای از فنی ترین تیم ایران، مظلوم ترین تیم ایران نیز لقب دیگری است که بتوان به ذوب آهن داد چرا که این تیم قربانی شماره 1 اشتباهات داوری تا اینجای رقابتها بوده و شاید اگر این اشتباهات نبود، عملکرد وق العاده این تیم در بعد فنی همراه با نتیجه گیری می شد و جایگاه ذوبی ها در جدول بالاتر از رده فعلی بود.

 

نکته ای که در بازی های ذوب آهن مشهود است انعطاف پذیری بالای بازیکنان این تیم در تغییر تاکتیک و پلن در جریان بازی است که به لطف حضور رحمان رضایی و کادر فنی با دانش این تیم در مواجهه با هر تیم، قادرند به تغییر نسبت به تاکتیک حریف، تیم مذکور را تحت فشار قرار دهند که از مهمترین بازیهایی که می توان به عنوان مصداق این ادعا یاد کرد، بازی ذوب اهن با فولاد، پرسپولیس و تراکتور است که سه تیم مدعی لیگ محسوب می شوند. ذوبی ها توانستند با تاکتیک های خاصی که در کادر فنی این تیم برای هر بازی در نظر می گیرد، استقلال را به تیمی تبدیل کنند که کمترین موقعیت گل را در جریان بازی روی دروازه ذوب آهن ایجاد کند.

اگر تاکنون بازیهای ذوب آهن در لیگ برتر را تماشا نکرده اید، پیشنهاد میکنیم حتماً برای یکبار هم که شده پخش زنده فوتبال ذوب آهن با سایر تیم ها را تماشا کنید تا به قدرت تاکتیکی کادر فنی ذوب آهن به عنوان فنی ترین تیم ایران پی ببرید. شاید اگر پخش زنده بازیهای لیگ برتر انگلیس را دنبال کرده باشید، با تماشای بازی ذوب آهن، به یاد بازی تیمهایی همچون ولورهمپتون و ساتهمتون بیفتید.

فوتبال ایران می بایست به داشتن مربی با دانشی همچون رحمان رضایی به خود افتخار کند. به زودی از او بیشتر خواهید شنید …

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ایران 19 ژانویه 2021 / 9:26 ب.ظ

    واقعا خیلی زیاد خخخخخخخخخخخخ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید