کد خبر:36890
پ

معاوضه قرن در استقلال با شاهکار نقل و انتقالاتی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی این روزها شاه استقلالی ها است؛ به طوری که تا اینجای فصل در کمال شگفتی به وعده خود مبنی بر اینکه من به اینها نمی بازم عمل کرده و در هفته بیست و هفتم، عنوان قهرمانی لیگ بیست و یکم را به دست آورد. او در این مسیر از دست اندازهای زیادی که […]

فرهاد مجیدی این روزها شاه استقلالی ها است؛ به طوری که تا اینجای فصل در کمال شگفتی به وعده خود مبنی بر اینکه من به اینها نمی بازم عمل کرده و در هفته بیست و هفتم، عنوان قهرمانی لیگ بیست و یکم را به دست آورد. او در این مسیر از دست اندازهای زیادی که خودی و غیرخودی برایش ایجاد کردند عبور کرد اما شاید شاهکار فرهاد مجیدی را بتوان به عملکرد او در نقل و انتقالات ربط داد. اتفاقی که در اردوگاه تیم رقیب رخ نداد و گل محمدی با جذب بازیکنان ضعیف و بی کیفیت که همگی از یک مسیر مشخص (!ً) به این تیم راه پیدا کرده بودند زمینه ناکامی پرسپولیس را در تمامی جام های ممکن فراهم آورد اما استقلال با خریدهای هوشمندانه فرهاد مجیدی توانست از تیمی که 5 سال تخریب شده بود، یک تیم جوان و با انگیزه بسازد.

 

معاوضه قرن در استقلال با شاهکار فرهاد مجیدی

معاوضه قرن در استقلال با شاهکار فرهاد مجیدی

در تصویر زیر شاهکار نقل و انتقالاتی استقلالی ها را مشاهده می کنید؛ از معاوضه صالح حردانی با عارف آقاسی و آرش رضاوند با فولاد می توان به عنوان معاوضه قرن برای استقلالی ها یاد کرد که در نیم فصل دوم سال 1400 رقم خورد. اتفاقی که باعث حذف عامل ضعف استقلال در میانه میدان شد و نقطه ضعف استقلال در جناح راست با حضور صالح حردانی به نقطه قوت تبدیل شد چرا که او با ورودش به زمین در دربی به عنوان بازیکن جانشین، یک پاس گل طلایی برای رودی ژستد ساخته و پرداخته کرد و در بازی شب گذشته مقابل فولاد نیز با یک نمایش تحسین برانگیز و یک ضربه غیرقابل مهار و فنی گل قهرمانی استقلال را به تیم سابقش زد تا بهترین خرید فصل استقلال و کل لیگ برتر لقب بگیرد.

 

بدون شک صالح حردانی با عملکرد خیره کننده خود، می تواند برای حضور در جام جهانی 2022 قطر حساب باز کند چرا که همه فاکتورهای لازم برای بازی در جناح راست خط دفاعی تیم ملی را هم داراست.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ارتش سرخ 16 مه 2022 / 7:39 ق.ظ

    این دیگه از کجا امد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید