کد خبر:40296
پ

مصطفی آجورلو از استقلال برکنار شد | پای جعل سند در میان است؟

همانطور که انتظار می رفت پس از اعلام علنی انجام جعل سند در مستندات قرارداد تبلیغات محیطی استقلال با سازمان لیگ، مدیرعامل این تیم یعنی مصطفی آجورلو خیلی زود برکنار شد. مصطفی آجورلو از استقلال برکنار شد | پای جعل سند در میان است؟ خبری که چند وقتی بود در راهروهای وزارت ورزش و فدراسیون […]

همانطور که انتظار می رفت پس از اعلام علنی انجام جعل سند در مستندات قرارداد تبلیغات محیطی استقلال با سازمان لیگ، مدیرعامل این تیم یعنی مصطفی آجورلو خیلی زود برکنار شد.

مصطفی آجورلو از استقلال برکنار شد | پای جعل سند در میان است؟

خبری که چند وقتی بود در راهروهای وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال پیچیده بود و علت آن نیز مشخص بود. آجورلو که فصل گذشته علی رغم هشدارها بابت عقد قرارداد با یک کارگزار بدنام با اطمینان کامل صحبت از درآمدزایی و … کرد امروز مشخص شده بیش از 70 میلیارد تومان بابت بدعهدی کارگزار قلابی که تضمین هایش جعلی بوده، به سازمان لیگ بدهکار است و تاکنون با وساطت وزارت ورزش امور مربوطه را رفع و رجوع کرده بود اما با شکایت باشگاه های دیگر و پیگیری از طریق وزرای دیگر، سجادی چاره ای جز برکناری آجورلو نداشت.

پیشتر نیز مدیرعامل وقت پرسپولیس(صدری) به واسطه عیان شدن ارسال مدارک جعلی به AFC برای گرفتن مجوز حرفه ای خیلی زود از کارش برکنار شده بود تا مشخص شود وزارت ورزش جدید بر خلاف دوران سلطانی فر روی این مورد خاص بسیار حساس است و برخورد قاطعی با مدیریت مجموعه ای که جعل در آن صورت گرفته انجام می دهد.

البته برخی معتقدند برکناری مدیران عامل استقلال و پرسپولیس پس از آن کلید خورد که بدون مدیریت ایشان، بازیکنان تیم های مذکور با باندهای مشکی به دور مچ برای ابراز همدردی با مردم به میدان آمدند و استوری های سیاسی علیه حاکمیت منتشر کردند اما در مجموع ناکارآمدی مدیریت آجورلو و مدیریت پر هزینه رضا درویش با جیب خالی در پرسپولیس از عمده دلایل تمایل وزارت ورزش برای برکناری ایشان بوده است.

گفته می شود علی فتح اله زاده به سمت مدیرعامل جدید استقلال منصوب خواهد شد اما این خبر هنوز به طور رسمی از سوی باشگاه استقلال اعلام نشده است.

جدای از قهرمانی که استقلال با آجورلو پس از 9 سال به دست آورد، کارنامه سردار از نقاط منفی هم برخوردار بود که در ادامه به چند مورد آن اشاره می کنیم:

 

*سهل انگاری در موضوع سربازی سیاوش یزدانی و مرادمند در فصل گذشته

*مجوز خروج مرموز به فرهاد مجیدی پس از قهرمانی استقلال بدون دریافت 1 ریال بابت مبلغ رضایتنامه

*طولانی شدن روند مذاکرات برای جانشینی مجیدی و انتخاب یک مربی نه چندان مناسب برای استقلال که عملکردی شبیه به محمود فکری دارد(تیم فکری هم با بازی های نه چندان زیبا تا همین هفته ها با 20 امتیاز در صدر جدول قرار داشت و اتفاقاً با همین سیستم 3-3-4 نیز به میدان می رفت. تیم فکری در پایان هفته یازدهم با 22 امتیاز در صدر جدول لیگ قرار داشت)

*یارگیری غیراصولی در فصل نقل و انتقالات بدون نظر سرمربی جدید و ترافیک در چند پست

*برخورد نامناسب با وریا غفوری در ترک باشگاه

*منع از حضور در تمرین عارف غلامی به خاطر حمایت از مردم

*افتضاح کامل در موضوع کاوه رضایی و مازاد کردن ارسلان مطهری

* انتخاب افراد نامناسب و ناکارآمد در فصل جدید در چارت باشگاه

 

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 25 اکتبر 2022 / 5:49 ق.ظ

    یا فتخ الله قظعا در قهقراییم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید