کد خبر:38614
پ

مصاحبه کامل رابرت لواندوفسکی پس از پیوستن به بارسلونا

رابرت لواندوفسکی پس از پیوستن به بارسلونا مصاحبه ای را با شبکه اختصاصی بارسلونا انجام داده که در ادامه بخش های مهم آن را مرور می کنیم. مصاحبه کامل رابرت لواندوفسکی پس از پیوستن به بارسلونا «همیشه رویای بازی در لالیگا رو در سر داشتم. بله، در بایرن مونیخ دوران فوق العاده ای داشتم و […]

رابرت لواندوفسکی پس از پیوستن به بارسلونا مصاحبه ای را با شبکه اختصاصی بارسلونا انجام داده که در ادامه بخش های مهم آن را مرور می کنیم.

مصاحبه کامل رابرت لواندوفسکی پس از پیوستن به بارسلونا

«همیشه رویای بازی در لالیگا رو در سر داشتم. بله، در بایرن مونیخ دوران فوق العاده ای داشتم و همه چیز بردم اما پس از 12 سال بازی در بوندسلیگا، زمان امتحان کردن یک تجربه جدید فرا رسیده بود. جز خوبی نمی‌تونم چیزی در مورد هم تیمی ها و باشگاه سابقم بگم، حتی با وجود سیاستی که سران باشگاه در قبال خروج من داشتند. هر چیزی که در بایرن مونیخ به دست آوردم شگفت انگیز بود. دوست داشتم از منطقه امن خودم خارج بشم و تجربه جدیدی داشته باشم. وقتی از علاقه بارسلونا به خودم باخبر شدم، فهمیدم که زمان خروج از بایرن مونیخ و بازی در لالیگا فرا رسیده. می‌خوام چند سال دیگه در بالاترین سطح بازی کنم. پیش از این هم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم های اسپانیایی بازی کردم و بازی برابر اونا برام تجربه جدیدی به حساب نمیاد. کاملاً آماده‌ام. اینجا نسبت به بوندسلیگا تعداد بازی های بیشتری وجود داره و این یعنی فرصت بیشتر برای گلزنی.»

مصاحبه کامل رابرت لواندوفسکی پس از پیوستن به بارسلونا

«حاجی فوق العادست. فصل گذشته عملکردش تو لیگ قهرمانان اروپا بی نظیر بود. دوست ندارم خودم رو با حاجی مقایسه کنم، او سال هاست که در لالیگا بازی می‌کنه اما این رقابت رو در هر صورت به چشم یک چالش می بینم. در مجموع هم مهاجمان بسیار خوبی در لالیگا حضور دارند. بیشتر از مقایسه، دوست دارم تمرکزم رو روی عملکرد تیمی خودمون بذارم.»

 

«با خرید های بارسا به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم. ما تیم قدرتمند و خوبی داریم و آماده ایم برای کسب همه عناوین تلاش کنیم. با ژاوی می‌تونیم به اهدافمون برسیم چون نحوه تمرین دادن او رو از نزدیک دیدم و می‌بینم که چه قدر سخت تلاش می‌کنه.»

«لینک شدن هالند به بایرن دلیل جدایی من نبود. من هیچ مشکلی از این بابت نداشتم. مشکل این بود که برخی افراد به من واقعیت ها رو نمی گفتند. برای من حقیقت خیلی مهمه. به هر حال دوران من در بایرن به پایان رسید.»

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید