کد خبر:18888
پ

مصاحبه جنجالی پیمان بابایی: کمک داور بازی یک پرسپولیسی 6 آتشه بود

پیمان بابایی مهاجم ماشین سازی که با نمایش خوب خود در بازی امروز تیمش مقابل پرسپولیس بارها خط دفاع این تیم را آزار داد در مصاحبه خود با خبرنگاران صحبتهای جنجالی را به زبان آورد که اهم آن را در ادامه می خوانید.   مصاحبه جنجالی پیمان بابایی: کمک داور بازی یک پرسپولیسی 6 آتشه […]

پیمان بابایی مهاجم ماشین سازی که با نمایش خوب خود در بازی امروز تیمش مقابل پرسپولیس بارها خط دفاع این تیم را آزار داد در مصاحبه خود با خبرنگاران صحبتهای جنجالی را به زبان آورد که اهم آن را در ادامه می خوانید.

 

مصاحبه جنجالی پیمان بابایی: کمک داور بازی یک پرسپولیسی 6 آتشه بود



من هیچوقت در مورد داوری حرف نمیزنم اما داوری این بازی واقعا ضعیف بود. کمک داور دوم بازی این مسابقه را به جنجال کشید به طوری که همه دیدند گل اول پرسپولیس 100 درصد آفساید بود اما کمک دوم به خاطر اینکه یکی از هواداران سرسخت پرسپولیس است این گل را مردود نکرد.

او به قدری تحت تاثیر پرسپولیس بود که حتی روی صحنه هایی که در مقابل کمک اول اتفاق می افتاد هم از آن سوی زمین فریاد می زد و به ذاور می گفت باید خطا بگیرد.

او در نیمه دوم هم به اشتباه پرچم زد و جلوی تک به تک شدن ما را با دروازه بان حریف گرفت.

داور وسط هم با لحن بسیار بدی با بچه های ما صحبت می کرد اما با پرسپولیسی ها مهربان بود.

در مورد گل دوم پرسپولیس هم باید بگویم متاسفم که بازیکنان پرسپولیس قصد بیرون زدن توپ را داشتند اما کادر فنی پرسپولیس در کنار زمین به آنها جو داد و از اینکار منصرفشان کرد.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید