کد خبر:18441
پ

مشکل بزرگ پرسپولیس برای پرداخت 600 هزار دلار ظرف 5 روز | پنجره زمستانی سرخ ها بسته می شود؟

در حالی که رضا یلوه مدیر اقتصادی سابق پرسپولیس مدعی شده بود، بسیاری از منابع پاداش اسیایی پرسپولیس پیش خورد شده است و اسپانسر این تیم نیز به مدیران پرسپولیس اعلام کرده که تا فروردین 1400 دیگر واریزی به حساب این باشگاه نخواهد داشت، در خبرها داشتیم که این تیم می بایست ظر مدت 5 […]

در حالی که رضا یلوه مدیر اقتصادی سابق پرسپولیس مدعی شده بود، بسیاری از منابع پاداش اسیایی پرسپولیس پیش خورد شده است و اسپانسر این تیم نیز به مدیران پرسپولیس اعلام کرده که تا فروردین 1400 دیگر واریزی به حساب این باشگاه نخواهد داشت، در خبرها داشتیم که این تیم می بایست ظر مدت 5 روز، نسبت به واریز حدود 600 هزار دلار به حساب دو شاکی خود یعنی بودیمیر و والنسیا اقدام کند، در غیر این صورت پنجره نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس بسته خواهد شد.

 

مشکل بزرگ پرسپولیس برای پرداخت 600 هزار دلار ظرف 5 روز

مشکل بزرگ پرسپولیس برای پرداخت 600 هزار دلار ظرف 5 روز

فیفا با ارسال نامه‌ای به پرسپولیس اعلام کرده در صورت پرداخت نشدن بدهی ۷۸ هزار دلاری و جریمه دیرکرد طلب اینیگو والنسیا تا ۲۵ بهمن این باشگاه از حضور در فصل نقل و انتقالات محروم خواهد شد. پرسپولیس برای پرداخت بدهی بودیمیر هم نزدیک به ۵۰۰ هزار یورو تنها تا ۵ روز دیگر فرصت دارد.

پرسپولیس پیش از سفر به قطر و بازی در فینال لیگ قهرمانان آسیا پولی به حسابش واریز شده بود اما نه برای بدهی‌هایی که حالا برای پرداخت کردنش به مشکل اساسی برخورد کرده است.

 

گفتنیست در نقل و انتقالات تابستانی چنین مشکلی در مقیاس بزرگتر برای پرسپولیس به وجود آمد و مهدی رسول پناه توانست در مدت کوتاهی مبلغ باقیمانده طلب برانکو را که بالغ بر یک میلیون و دویست هزار دلار بود را تهیه و به او بپردازد تا از کسر امتیاز پرسپولیس در شروع لیگ بیستم جلوگیری کرده باشد. حال باید دید جعفر سمیعی و جناب صدری که تازه به مدیران پرسپولیس اضافه شده است، می توانند در این 5 روز، منابع مورد نیاز برای پرداخت 600 هزار دلار را تهیه کنند یا خیر؟

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • علی 27 ژانویه 2021 / 9:08 ق.ظ

    هیچ نگران نباشید #بابا مسعود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید