کد خبر:22063
پ

مشکل بزرگ در راه استقلالی شدن اشکان دژاگه

در حالی که از روز گذشته موج خبری در خصوص استقلالی شدن اشکان دژاگه به راه افتاد، این اتفاق شب گذشته رخ نداد و به نظر می رسد مسئولین تراکتور با جدایی اشکان دژاگه مخالفت کرده اند.   مشکل بزرگ در راه استقلالی شدن اشکان دژاگه پس از جدایی احسان حاج صفی، اشکان دژاگه نیز […]

در حالی که از روز گذشته موج خبری در خصوص استقلالی شدن اشکان دژاگه به راه افتاد، این اتفاق شب گذشته رخ نداد و به نظر می رسد مسئولین تراکتور با جدایی اشکان دژاگه مخالفت کرده اند.

 

مشکل بزرگ در راه استقلالی شدن اشکان دژاگه

مشکل بزرگ در راه استقلالی شدن اشکان دژاگه

پس از جدایی احسان حاج صفی، اشکان دژاگه نیز قصد داشت با فسخ توافقی قراردادش با تراکتور از این تیم جدا شده و به استقلال بپیوندد. از آنجایی که مدیر برنامه های دژاگه و مسعود شجاعی یک نفر است او به مدیران استقلال پیشنهاد داده که شجاعی را نیز قادر است به استقلال منتقل کند اما ظاهراً این موضوع با مخالفت باشگاه استقلال مواجه شده است. از طرف دیگر مسئولین تراکتور به یکباره به این فکر افتاده اند که مسابقات آسیایی در پیش است و نمی توانند مجوز خروج دژاگه از تراکتور را صادر کنند.

 

گفته می شود دژاگه درخواست مالی زیادی از استقلالی ها نداشته و طرفین بر سر مبلغ قرارداد نیز به توافق رسیده اند (450 هزار دلار برای دو فصل) اما مشکل فعلی، منصرف شدن مسئولین تراکتور از بابت فسخ قرارداد دژاگه است که هنوز شکل رسمی به خود نگرفته است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • استراماچونی 15 مارس 2021 / 9:33 ق.ظ

    اگر وزیر استقلالی بود یا وزارت خارجه الان با یک دستور تراکتور میگفت چشم. مثل گل محمدی و هفت بازیکنی که پرسپولیس تو یک روز قرار داد بست و برد اسیا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید