کد خبر:38830
پ

مشکل بارسلونا در ثبت قرارداد بازیکنان جدید

روز گذشته مراسم معارفه رابرت لواندوفسکی در نیوکمپ برگزار شد تا جمع خریدهای جدید بارسا در فصل جدید جمع بشود. اما نکته عجیب ماجرا اینکه مسئولین لالیگا ساعاتی بعد اعلام کردند باشگاه باسلونا مجاز به ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود نیست و دو راه بیشتر پیش روی خود ندارد. مشکل بارسلونا در ثبت قرارداد بازیکنان […]

روز گذشته مراسم معارفه رابرت لواندوفسکی در نیوکمپ برگزار شد تا جمع خریدهای جدید بارسا در فصل جدید جمع بشود. اما نکته عجیب ماجرا اینکه مسئولین لالیگا ساعاتی بعد اعلام کردند باشگاه باسلونا مجاز به ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود نیست و دو راه بیشتر پیش روی خود ندارد.

مشکل بارسلونا در ثبت قرارداد بازیکنان جدید

مشکل بارسلونا در ثبت قرارداد بازیکنان جدید

بر اساس قوانین فیرپلی مالی که در لالیگا اجرا می شود، تیمها می بایست در چارچوب بودجه ای که برای آنها در نظر گرفته می شود (با فرمولی خاص بر اساس جایگاه تیم در فصول قبل و تراز مالی) در نقل و انتقالات فعالیت داشته باشند.

با توجه به شرایطی که بارسلونا تا اینجای کار تجربه می کند، برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش یا باید 3 بازیکن خود به نام های اوبامیانگ، دی یانگ و دی پای را به فروش  برساند و یا با یک افزایش سرمایه، بالانس مالی خود را افزایش دهد.

در غیر اینصورت مجاز به ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش نخواهد شد.

کلیدواژه : بارسلونا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید