کد خبر:20163
پ

مشکل استقلال سعید لطفی بود یا محصص | آقای فکری بازیکنان با شما به بن بست رسیدند

اتفاقات در باشگاه استقلال به عجیب ترین شکل ممکن پیش می رود و کادر فنی این تیم علی رغم اینکه هواداران و بازیکنان این تیم، آنها را پس زده اند اما به دلایل نامشخص همچنان اصرار به استمرار حضور در این تیم دارند و مدیریت منفعل استقلال نیز به نظر می رسد از این نا […]

اتفاقات در باشگاه استقلال به عجیب ترین شکل ممکن پیش می رود و کادر فنی این تیم علی رغم اینکه هواداران و بازیکنان این تیم، آنها را پس زده اند اما به دلایل نامشخص همچنان اصرار به استمرار حضور در این تیم دارند و مدیریت منفعل استقلال نیز به نظر می رسد از این نا به سامانی راضی است و واکنش مثبتی نسبت به اتفاقات رخ داده در چند روز گذشته از خود نشان نداده است.

 

مشکل استقلال سعید لطفی بود یا محصص | آقای فکری بازیکنان با شما به بن بست رسیدند

مشکل استقلال سعید لطفی بود یا محصص | آقای فکری بازیکنان با شما به بن بست رسیدند

پس از بی تفاوتی مدیران استقلال نسبت به بازگرداندن میلیچ و همچنین بی خیالی آنها نسبت به پرداخت مطالبات وریا غفوری و مهدی قایدی،، حساب مدیران دست نشانده استقلال روشن است چرا که آنها مثل سالیان گذشته آمده اند تا این تیم را با روش های تکراری عدم پرداخت به بازیکنان به منظور فراری دادن او یا عصبی کردن و بر هم زدن تمرکزش، در کار نی تیم اخلال ایجاد کنند.

در ساعات گذشته در برخی رسانه ها اخباری منتشر شد که بر طبق آن، مرتضی محصص به عنوان آنالیزور جدید استقلال و سعید لطی به عنوان دستیار جدید محمود فکری به زودی در این تیم مشغول به کار خواهند شد.

جدای از اینکه به انتخاب مرتضی محصص پا به سن گذاشته که در سال 86 آنالیزور استقلال بوده، بازگشت به عقب محسوب می شود و در میان نفراتی همچون صالح مصطفوی، مهدی خانبان و … که به علم روز فوتبال دنیا مسلط هستند، سراغ گرفتن از مرتضی محصص مثل این است که فردی مثل ناصر ابراهیمی را سرمربی پرسپولیس کنیم!

سعید لطفی نیز رزومه قابل دفاعی در عرصصه مربیگری ندارد و سطح او با آرش برهانی و حنیف عمران زاده برابر به نظر می رسد.

فارغ از ارزیابی نفرات جدید حتی اگر نفرات جدید خدایان فوتبال هم باشند به نظر نمی رسد مشکل فعلی استقلال با اضافه شدن این نفرات حل شود چر که پیشتر ثابت شده بازیکنان استقلال با کادر فنی این تیم به مشکل خورده اند و اصطلاحاً برای فکری بازی نمی کنند و جو مسموم بدی در اردوی استقلال به واسطه رفتارهای زننده سرمربی با بازیکنان به وجود آمده است و هیچ راهکاری جز خروج کادر فنی فعلی از تیم در مقطع فعلی نمی تواند استقلال را از این بحران خارج کند چرا که کادر فنی و به طور خاص محمود فکری، مقبولیت و محبوبیت خود نزد بازیکنان و هواداران را از دست داده است و اخراج اصرار به ادامه حضورشان در تیم، در نهایت منجر به اخراج آنها به بدترین شکل ممکن از تیم خواهد شد به طوری که تا مدتها پیشنهادی برای مربیگری به سمتشان نخواهد آمد.

با توجه به شرایط فعلی کنار رفتن فکری و کادرش از استقلال دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد و چه بهتر اکنون که تیم استقلال در رده دوم جدول است با عزت بیشتر این اتفاق رخ دهد و زمان برای جبران کاستی ها برای کادر نی بعدی از دست نرود. اینکه محمود فکری در پایان فصل مدعی شود ما هم مثل بقیه امتحان کردیم و نشد، پاسخ مناسبی برای هواداران این تیم نیست چرا که او پرمهره ترین تیم چند سال اخیر استقلال را در اختیار دارد و چه بهتر که کار را به افرادی بسپارد که می توانند از این پتانسیل برای موفقیت استقلال بهره ببرند چرا که به گواه اکثر کارشناسان، ستاره های فصل گذشته استقلال زیر نظر کادر فنی فعلی همگی خاموش شده اند و کارایی سابق را ندارند.

پی نوشت: مشخصص نیست محمود فکری چطور حاضر است در شرایطی که بازیکنان و هواداران او را پس زده اند همچنان با این شرایط به کارش ادامه دهد چرا که از همین حالا نتایج سینوسی پیش روی سرمربی استقلال در هفته های آتی مشخص است و به نظر نمی رسد او بتواند با این شرایط در هیچ یک از سه جام پیش رو، به موفقیت خاصی دست پیدا کند. آیا فکری صدای بازیکنان را نشنید که حتی یک استوری حمایتی از او در جریان پروسه برکناری اش منتشر نکردند؟ آیا او صدای هواداران استقلال را نمی شنود که او را نمی خواهند؟  تنها جناحی که خواستار ماندگاری او در استقلال است، جناح رقیب سنتی و وزارت ورزش است که به طور طبیعی به واسطه گرایشات رنگی که دارند، در چند سال گذشته همواره بدخواه استقلال بوده اند.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • بخشی 17 فوریه 2021 / 9:35 ب.ظ

    آقای فکری اصلأ دانش فوتبالی نداره،فقط هواداران پرسپولیس ووزارت ورزش ایشونو قبول داره

  • رضا 17 فوریه 2021 / 8:42 ب.ظ

    آرش برهانی جنسش فرق داره با این کادر فنی. همه را با یک چوب نزنید. از کارشناسی هاش در برنامه های تلویریونی معلوم بود از همه اینها کارش درست تلویریون اختیاری نداره و باید بکشه کنار تا پاک بمونه رزومش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید