کد خبر:8868
پ

مشرق: عامل خیانت به پرسپولیس از کشور گریخت!

سایت مشرق در گزارشی جنجالی مدعی شد فردی که اسناد و اطلاعاتی بر ضد پرسپولیس به AFC و تیم عربستانی داده، از کشور خارج شد.   مشرق: عامل خیانت به پرسپولیس از کشور گریخت! مشرق نوشت:   فردی در داخل کشور رسانه ای دارد و البته با توجه علایق رنگی اش تبدیل به یکی از […]

سایت مشرق در گزارشی جنجالی مدعی شد فردی که اسناد و اطلاعاتی بر ضد پرسپولیس به AFC و تیم عربستانی داده، از کشور خارج شد.

 

مشرق: عامل خیانت به پرسپولیس از کشور گریخت!

مشرق: عامل خیانت به پرسپولیس از کشور گریخت!

مشرق نوشت:

 

فردی در داخل کشور رسانه ای دارد و البته با توجه علایق رنگی اش تبدیل به یکی از عوامل افشای مسایل داخلی کشور به نهادهای خارجی شده است. فردی که به باندبازی و لابی گری در به کار گیری مربی و بازیکن شناخته می‌شود و از مجموعه اش کنار گذاشته شده است.

با توجه به وضعیتی که امروز برای باشگاه پرسپولیس ایجاد شده و سم پاشی هایی که از داخل علیه نماینده کشورمان صورت می گیرد لازم به نظر می رسد نهادهای نظارتی مانند پلیس فتا به این موارد ورود کرده و مانع از انتقال اخبار و شایعات غلط از داخل ایران به ای اف سی و یا نهادهای دیگر شوند.

این فرد معلوم الحال که با استفاده از احساسات رقیق مشتی جوان خام آنها را به اسم تعصب و حمایت از تیم خودی علیه پرسپولیس شورانده و باعث شده به اشتباه مسایل را به اطلاع ای اف سی برسانند و به نوعی امنیت ملی را به خطر بیاندازد، چند روزی است که از کشور خارج شده و می‌طلبد نهادهای نظارتی یک بار برای همیشه جلو اقدامات این فرد را بگیرند.

دیدگاه کاربران 7 دیدگاه
  • ۰۰۰۰ 6 اکتبر 2020 / 7:38 ب.ظ

    چون تیم حکومته الکی ازش دفاع میکنن مگه استقلال شهر خودرو سپاهان نماینده ایران نیستن بازیفینال اسیای سپاهان رو بخاطر سوزشتون پخش نکردین وبجاش برنامه فوق تخمی خما ر احکام پخش کردین حقت نه

  • پرسپولیس کبیر 6 اکتبر 2020 / 7:32 ب.ظ

    بی شرف خودتی کثیف

  • تاج 6 اکتبر 2020 / 4:50 ب.ظ

    از کی تا حالا لنگ حقیر منافع ملی شده!!!!؟؟؟؟ خلاف کرده پاش وایسه. چرا ادمین محترم از خیانت به تاج و کارشکنی درمورد شجاعیان بی دفاع! چیزی نمینویسه!؟؟ اینهمه تبعیض واضح درحق تاج فخر فوتبال ایران درآسیا که تماما منافع ملی بوده و هست واقعا وحشتناکه!! کادت بازی شجاعیان را بحق باید صادر میشد که نشد. از اونطرف پنجره لنگ بسته بوده که بهد بابامسعود بازش کرد چرا پنجره انتقالاتی تاج بخاطر بدهی که لسته بود هیچ اقدامی صورت نگرفت انگار صهیونیستی هستیم!!!!!!؟؟؟؟ حالاهم لنگیهای محترم خیلی مرد و مردانه پای جرم و خلافشان بایستند و اینقدر کولی بازی درنیارند و دنبال مقصر نگردند و ملی ملی نگن. هنوز یادمان نرفته سه سال پیش تاج دریک بازی به العین باخته بود همین لنگیهای بی همه چیز در استادیو حلو عربها بنر 6 را برای تحقیر هم میهن خودشان دربرابر اجنبی بالا بردند و هیچکس حتا صداش درنیومد یعنی اگه نام بلند تاج مثلا عمامه بود از راهپیمایی بهمن بیشتر شلوغش میکردن! خداهم خوب گذاشت توی کاسه شون! عمرخربین شوهر لنگ حقیر!!!

  • موسوی 6 اکتبر 2020 / 4:23 ب.ظ

    خوب اگر قرار دادها قانونی بوده چرا وحشی بازی راه انداخته اید؟ بی خیال باشید اونجا هم یه بی وجدان مثل وزیر ورزش پیدا میشه تا پشت و پناهتون باشه

  • فریبا 6 اکتبر 2020 / 2:45 ب.ظ

    خیلی بیشرف هستین. بخدا حقتونه هر بلایی سر اون تیم کثیفتون بیارن. آخه نگارنده بی همه چیز، تیم لنگ چه ربطی به منافع ملی داره؟ خجالت بکشید از این نوع تیتر زدن و نان به نرخ روز خوردن. با آشغالهایی مثل تو مردم بیشتر طالب این میشن که تیم لجنتون بخاطر این کثافتکاریهاش بازنده اعلام بشه. من یکی که از ته دل خوشحال میشم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید